یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 17:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گلوی آدم را باید گاهی بتراشند . . .

تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود !

دلتنگی هایی که جایشان نه در دل که در گلوی آدم است !

دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند . . . !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 15:28
+3
nanaz
nanaz
مدت هاست تنها چیزی که مرا یاد تو می اندازد
طعنه های دیگران است...
شاید اگر این " دیگران " نبودند...
تو زودتر از اینها
برای من مرده بودی..
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 14:11
+5
nanaz
nanaz
بیشمارند آنهایی که نامشان آدم است...
ادعایشان آدمیت...
کلامشان انسانیت...
رفتارشان صمیمیت...
حال، من دنبال یکی میگردم که...
نه آدم باشد...
نه انسان...
نه دوست و رفیق صمیمی...
تنها صاف باشد و صادق...
پشت سایه اش خنجری نباشد برای دریدن...

هیچ نگوید


قط همان باشد که سایه اش میگوید....صاف و یکرنگ....

دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 14:08
+4
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 14:01
+4
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 13:49
+4
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 13:44
+4
ar8qf4min
ar8qf4min
دلتنگی فقط یک اسم مستعار است
برای تمام حس هایی که
اسمشان را نمی دانیم
و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی اند...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 11:41
+5
ar8qf4min
ar8qf4min
تو می روی و باز نمیگردی،
اما چیزی که میماند..
یک بوسه!
یک بغض لعنتی!
یک آه!
و یک سوال بی جواب:
هنوز گاهی دلت برای لبهام تنگ می شود؟؟
چه مهربان بودی وقتی دروغ می گفتی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 11:33
+5
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 10:46
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ