یافتن پست: #رای

roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 16:16
+4
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 15:22
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
(¸.·´ (¸.·´ .·´ چقدر بـــــــــده
ازش خبر نداشته باشــــــــــــی
بهش smsبدی جوابــــــــ نده
ساعت ها نگرانش باشیــــــــــ
بعـــــ....ـــــد
با یه خط دیگه بهــــــــــش زنگ بزنیــــــــ....
با دومیـــــن بوق گوشی رو جوابـــ... بده
اون وقته که میفهمی خیلی تنهایی...
اون وقته که می فهمی اون اصلا دوستت نداره
مهم نیستی براش...
آدمها از همین جا تنهایی رو برای خود انتخاب میکنند
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 21:53
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 20:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 20:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نیم ساعته می خوام برم دسشویی اما بابام تو پذیرایی کمین کرده یکی رد بشه گیرش بیاره تحلیلشو درباره ی سوریه بگه :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 20:14
+3
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii


هرگــاه دیدی خـــــداوند

با وجود گنــاهان

پیوسته به تــــو نعمت می دهد،

به هوش باش که آن ها برای تــــو

نوعی غافلگیری و مــرگ ناگهانی است

 
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 20:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داشتم خاله بازی دو تا دختربچه ی 5,6 ساله رو نگاه میکردم ؛
یکی به اون یکی میگفت: "ببین مثلا منُ تو خواهریم, بعد من بچه دار نمیشم, شوهرم هـــم معتاده..!! همشم منُ میزنه....
ینـی کلکسیون بدبختی درست کرده بود واسه خودش. . .
دختـــرای نســـلِ ما که آرزوشـــــون شاهزاده ی سوار بر اسب سفید بود این شدن ؛ واسه آینده ی این دختره خعععلی نگرانم..... :| :))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 20:07
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طریقه خرید هندونه توسط بابام :
1. بو کردن هندونه
2. پرت کردن و گرفتنش از رو هوا
3. وزن کردن با دست
4. شمردن خطهای هندونه
5. زدن روی هندونه و شنیدن صدای مورد نظر
6. نگاهِ عالمانه به اطرافیان در میوه فروشی (که آره آقا من این کارم)
7. خریدن هندونه
8. آوردن به منزل

9. همه رو چنگال به دست جمع کردن
10. دست و سوت و جیغ و هورای حضار
11. پاره کردن هندونه
12. پذیرایی از اهل منزل با هندونه سفید و با طعم خـــــیار :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 18:26
+3
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii

این من ! نه زیبایم ، نه مهـربانم....نه عـاشق و نه محتاج نگاهی...!

فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست

فقط برای خودم هستم...خوده خودم !

صبورم و عجول!!

سنگین...سرگردان...مغرور...قـانع...

با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگیه زیاد!!!

و برای تویی که چهره های رنگ شده را می پرستی نه سیرت آدمی را ؛

هیچ ندارم !

راهت را بگیــر و بـــــــرو ، حوالی من توقف ممنــــوع است........

آخرین ویرایش توسط fingilii در [1392/06/13 - 18:43]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 17:46
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ