یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺷﻠﻮﺍﺭ ﻟﯽ ﭼﯿﺴﺖ ؟؟؟
.
.
....
.
.
.
.
.
.
. ﺷﻠﻮﺍﺭ ﻟﯽ ﻣﺎﺩﻩﺍﯾﺴﺖ ﺗﻮﻫﻢﺯﺍ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺍﺛﺮ ﻣﺮﻭﺭ ﺯﻣﺎﻥ
ﮔﺸﺎﺩ
ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺩﭼﺎﺭ ﺗﻮﻫﻢ " ﺧﻮﺩﻻﻏﺮﭘﻨﺪﺍﺭﯼ"
ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.
ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻫﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺗﻮﻫﻢ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺷﺪﻩ ﺗﻮﺳﻂ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﺩﻩ
ﮐﺎﻓﯽ ﺍﺳﺖ
ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺸﻮﯾﯿﺪ ﻭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺧﺸﮏ ﺷﺪ ﺑﺮﺍﯼ
ﭘﻮﺷﯿﺪﻧﺶ ﺗﻼﺵ
ﮐﻨﯿﺪ . ﺁﻥ ﭼﻨﺎﻥ ﺿﺎﯾﻊ ﻣﯽﺷﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ ..........
:))
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 19:13
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قدیم ندیما گفتن : برای کسی بمیر که برات تب کنه !

قدیمیا چه پر توقع بودن !

من برات میمیرم ، خدا نکنه تو تب کنی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 19:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابا
====

بیش از چهل سال کارگری کردم

هیچ گاه

خستگی از بدنم در نرفت

چراکه هیچوقت

حق کارم را نگرفتم

تیکیه بر دیوار آشپزخانه

اشک روانش

بابا برای آخرین بار گفت

از کارگری....

(کارگر مبارز)
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 18:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قدیما تا به دوست پسرت میگفتی:
تو خیابون بهم متلک گفتن.
جوش میاورد و داد میزد:
کی گفته برم فلان فلانش کنم ....
اما الان که به دوس پسرت همچین حرفی میزنی میگه:
حق دارن مردم ... بس که امروز ناز شده بودی .
یه همچین پسرایی داریم ما.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 18:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرای عزیـز وقتی پستتون از سمتِ ی دخـدر لایک میخوره،هـُل ﻧﮑﻨﻴﻦ ! ﺍﻳﻦ ﻻﻳﮏ فقط ب پست ﺷﻤﺎﺳﺖ ﻧ ﺧﻮﺩ ﺷﻤﺎ . ﻭﻟﻲ ﺍﻳﻦ ﻗﻀﻴﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ دخـدرا ﻓﺮﻕ ﻣﻴﮑﻨﻪ
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 18:45
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 16:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 15:59
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ؛ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺣﺲ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺑﺎﺯﯼ ﻭ ﺍﺳﺘﺎﺩﯾﻮﻣﯽ ﺑﻬﻢ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﺑﺸﻪ ﻭ ﺁﺭﻣﺎﻧﻬﺎﯼ ﻭﺭﺯﺵ ﺣﻔﻆ ﺑﺸﻪ ﺭﻭ ﻓﺮﺵ ﺗﻒ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ :))
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 15:36
+1
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 15:23
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 15:14
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ