یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چند روز پیش تو خیابون بودم دیدم یه پرایده مث قورباغه ورجه ورجک میکرد و میرفت بعد که از اومد از کنارم رد شد فهمیدم میشه رو سیستم صوتی هم پراید بست!!!
.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 22:37
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شرایط خوشگل شدن دخترا
.
.
.به نام خدا
.
.
.
.
هیچ شرایطی لازم نیست هممون از دم خوشگلیم

بکوب لایکووووووووو
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 20:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فکر کن امریکا حمله کنه جنگ شه

بعدما بخواییم با این پسرای

این دوره بریم جنگ ....

علیشمس : بده اون ک[!]نکوفو

دست علیشمس کپلیه موفکلی..

یاس :من کسی نیستم با این تیرا

دردم بیگره ولی این زخما روکی

میخواد گردن بگیره؟

ساسی مانکن : نارنجکا کجا ان دنبال
دامن کوتاهن؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 20:03
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من از تو راه برگشتی ندارم تو از من نبض دنیامو گرفتی
تمام جاده ها رودوره کردم تو قبلا رد پاهامو گرفتی
من از تو راه برگشتی ندارم به سمت تو سرازیرم همیشه
تو می دونی اگه از من جداشی منم که سمت تو میرم همیشه
مسیر جاده بازه روبم اما برای دل بریدن از تو دیره
کسی که رفتنو باور نداره اگه مرد سفر باشه نمیره
خودم گفتم یه راه رفتنی هست خودم گفتم ولی باور نکردم
دارم می رم که تو فکرم بمونی دارم میرم دعا کن برنگردم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 19:59
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"شــانــس" ، نــام مستعـــار خـــداستــــــ ؛

آنجـــا که نمی خــــواهد امضــــایش پــای داده هــایش باشــــد . . .

بارش بی وقفــــه ی گمنــــام ترین نام خــــدا را برایتـــــ آرزومنـــــدم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 19:48
.:SaRa:.
.:SaRa:.
تا حالا دقت کردین
اگر یک تاریخ برای شما خیلی مهمه
10 روز قبل از اون یادتونه و دقیقا همون روز یادتون میره
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 18:07
+5
*elnaz* *
*elnaz* *

آدم که مغزش تار عنکبوت ببندد به هر صراطی مستقیم می شود برای عاشق شدن حتی زورکی...






دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 14:45
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
  • Malo0o0os (12 رای و 54.54.. درصد )
  • AsiyE (5 رای و 22.72.. درصد )
  • ♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥ (5 رای و 22.72.. درصد )
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/06/7 - 13:27]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 13:26
+18
saman
saman

خوش آنکه حدیث کفر و ایمان نشنید


افسانۀ کافر و مسلمان نشنید


جز جام شراب و دست ساقی نشناخت


جز رای نگار و حرف جانان نشنید

دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 12:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلتنگم نه برای کسی از بی کسی …
خسته ام نه از تکاپو از در به دری …
نه دوستی، نه یادی، نه خاطره ی شیرینی!
تنهایم تنهاتر از آن سنگ کنار جاده اما مشتاقم،
مشتاق دیدار آنکس که صادقانه یادم کند
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 12:20
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ