یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دختره متولد ۱۳۸۰ برداشته استاتوس زده :
دلم برای دوران کودکیم تنگ است …
آن زمان که معنای عشق را نمیفهمیدم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به نظر شما چه جوری بکشمش که طبیعی به نظر بیاد؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 12:18
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادم باشه حتماً وقتی خواستم ازدواج کنم
یکی از شرایط این باشه که همیشه کنترل تلوزیون دست من باشه !:|:
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 11:30
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می گویند که ساکتم !
حکایتمان را برای هر که بگویم باورش نمی شود که آن همه عشق ، آن همه نیاز ، آن همه امید
ولی این همه حسرت
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 11:13
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
من ریشه های تو را دریافته ام                          
با لبانت برای همه لبها سخن گفته ام                                                          
  و دستهایت با دستان من آشناست

 در خلوتِ روشن با تو گریسته ام  
                                  برای خاطر زندگان،

و در گورستان تاریک با تو خوانده ام                                
زیباترین سرودها را                                               
زیرا که مردگان این سال                                                                  
  عاشق ترینِ زندگان بوده اند

دست ات را به من بده                   
دست‌های ِ تو با من آشناست

ای دیریافته با تو سخن می‌گویم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 00:12
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آزمون خودشناسی:


این یكی از آزمونهای دلای لاما ( از كاهنان برجسته آنهاست فقط 4 سوال پاسخها روشنگر خواهند بود صادق باشید و پاسخها را پیشتر از جواب دادن نبینید تقلب نكنید آزمون خود شناسی قبل از آغاز آزمون یك آرزو كنید بترتیب به سوالات جواب دهید فقط 4 سوال پرسیده خواهد شد و اگر قبل از پاسخ ؛جوابها را ببینید آزمون بخوبی شما را هدایت نخواهد كرد به آرامی پیش بروید و حوصله بخرج دهید یك قلم و كاغذ آماده كنید در انتها به پاسخهای داده شده نیاز خواهید داشت.این یك پرسشنامه صادقانه است كه به شما چیزهایی درباره واقعیت درونتان خواهد گفت. به هر سوال فقط یك پاسخ بدهید اولین چیزی كه به ذهنتان خطور میكند بهترین است به یاد داشته باشید هیچ كس غیر از خودتان نباید پاسخها و نتایج را ببیند. سوال اول حیوانات زیر را بترتیب دلخواه مرتب كنید گاو، پلنگ، گوسفند ، اسب ، خوك سوال دوم درمورد هركدام كلمه ایی بنویسید كه آنرا تشریح كند سگ ، گربه، موش ، قهوه ، دریا سوال سوم درباره كسی فكر كنید كه برایتان مهم است و شما را میشناسد.و میتوانید او را به رنگی اختصاص دهید.پاسخ خود را دوبار تكرار نكنید . هر رنگ را فقط به یك نفر اختصاص دهید زرد ، پرتقالی ،قرمز ، سفید ، سبز سوال چهارم یك عدد بنویسید (از 0 تا 20) روزهفته مورد علاقه خود را بنویسید در انتها مطمئن هستید این پاسخها صحیح هستند باز هم مرور كنید تا مطمئن شوید قبل از خواندن جوابها آرزوی خود را تكرار كنید پاسخ ها


 1 گاو: پیشرواست پلنگ : غرور و افتخار است گوسفند : عشق است اسب : خانواده است خوك : پول است 2 توصیف شما از سگ شخصیت شماست توصیف گربه همان توصیف شریك شماست موش توصیف دشمن شماست قهوه نگاه شما به میل جنسی است دریا زندگی شخصی شما را نشان میدهد زرد: كسی كه هرگز فراموش نمیكنید نارنجی: كسی كه شما او را دوست واقعی میدانید قرمز: كسی كه شما او را واقعا دوست دارید سفید : روح دوم شما سبز :كسی كه در لحظات حساس زندگی او را بخاطر خواهید داشت 4 0-4 : زندگی شما بتدریج و آرای رشد خواهد كرد 5-9 : زندگی شما برابر علاقه شما رشد خواهد كرد 10-14:شما تا 3 هفته دیگر 5 واقعه غیر منتظره خواهید داشت 15به بالا زندگی شما با سرعت بسیاری رشد خواهد كرد و آرزوی شما محقق خواهد شد باید به تعداد عددی كه آرزو كرده اید این پیام را برای افراد بفرستید. و آرزوی شما در پایان روزی كه دوست داشتید برآورده میشود این آنچیزی است كه دلای لاما میگفت هزاران سال در لحظه ایی برای رسیدن به مفهوم جمله بالا بخوان و بیاندیش آنها معتقدند دلای لاما راست گوست و اگر كسی به این موضوع اعتقاد ندارد كافی است این پیام را به 5 نفر بدهد تا درستی آنرا درك كندچرا كه بزودی برایش یك اتفاق جالب و شگفت انگیز رخ خواهد داد تبتی ها عقیده دارند این پیام را نباید بدور انداخت. آنها عقیده دارند فرشته عجایب موسوم به مانترا از دستان دارنده این پیام پس از 96 ساعت بیرون خواهد آمد و یك موقعیت شگفت انگیز خواهید داشت
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 23:15
+4
roya
roya


شریک لحظاتم
آنقدر دوستت دارم که :
لحظه‌های بی تو بودن
خاطرات با تو بودن را مرور می‌کنم
و لحظه‌های با تو بودن
برای لحظه‌های بی تو بودن
خاطره می‌سازم
و این چنین است که تــو
چه باشی و چه نباشی :
شریـک تمــام لحـظات من هـسـتی







دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 23:06
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1392/06/8 - 22:23]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 22:21
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
“قند خونم” بالاست …
دلم اما همیشه “شور” می زند برای تو !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 17:54
+7
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

زندگی شاید همین باشد ،
یک فریب ساده و کوچک ،
آن هم از دست کسی که تو دنیا را جز با او و جز برای او نمی خواهی !!!

دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 14:47
+6
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO

بدون گفتگو رابطه ای وجود ندارد


بدون احترام عشقی وجود ندارد


بدون اعتماد دلیلی برای ادامه وجود ندارد . . .

دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 14:30
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ