یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فضای مجازی واســـه بعضــــیا مثل بهشت زهراست...
واسه سر زدن به اونی که دوستش دارن...
ولی دیگه ندارنش...!
برای آروم کردن دل خودشون میرن توی پروفایلش...
با یه دنیا حسرت و خاطره فقط سکوت میکنن
و کامنت دوستای تازشو میخونن...
آدمهای دنیای مجازی از دور دوست داشتنی ترند...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 17:47
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
@AsiyEتنها خدا میداند "بهترین"در زندگی ات چگونه معنا میشود من آن "بهتربن "را برایت آرزو دارم،،،،،
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 17:44
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بـ رای عـ ـآشِـ ق شـ دن کـ ه بهانـ ه هـ ـایِ
ریـ ز و درشـ ت لازم نیسـ ت!
بـ رای عاشـ ق شـ دن
کافیسـ ت تــ و نگـ ـاه کنـ ی...
و مـ ن ...
لبخــنـ د بزنـ م
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 17:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توی قاب خیس این پنجره‌ها
عکسی از جمعه‌ی غم‌گین می‌بینم،
چه سیاه ئه به تن‌اش رخت عزا!
تو چشاش ابرای سنگین می‌بینم.

داره از ابر سیا خون می‌چکه!
جمعه‌ها خون جای بارون می‌چکه!

نفس‌ام در نمی‌آد، جمعه‌ها سر نمی‌آد!
کاش می‌بستم چشامو، این ازم بر نمی‌آد!


عمر جمعه به هزار سال می‌رسه،
جمعه‌ها غم دیگه بی‌داد می‌کنه،
آدم از دست خودش خسته می‌شه،
با لبای بسته فریاد می‌کنه:

داره از ابر سیا خون می‌چکه!
جمعه‌ها خون جای بارون می‌چکه!

خواننده : فرهاد مهراد
ترانه سرا شهیار قنبری
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 17:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻧﻤﯽﺧﻮﺍﻫﻢ ﺑﺮﮔﺮﺩﯼ ...
ﺍﯾﻦ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﻡ !...
ﺣﺘﯽ ﺑﻪ ﺗﻮ …
ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ …!
ﺍﻣﺎ ﻧﻤﯽﺩﺍﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﻫﻨﻮﺯ ...
ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻣﺪﻧﺖ ﻓﺎﻝ ﻣﯽﮔﯿﺮﻡ
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 17:20
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خداوندا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک

ولی جالب اینجاست .... تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمیکنی

ولی من به این کوچکی تو را فراموش کرده ام . . .

دوستت داشتم... یادت هست؟ گفتم دوستت دارم... و تو گفتی کوچکی برای دوست داشتن رفتم تا بزرگ شوم ... اما انقدر بزرک شدم که یادم رفت دوستت دارم

نگو بار گران بودیمو رفتیم. نگو نامهربون بودیمو رفتیم. آخه اینها دلیل محکمی نیست. بگو با دیگران بودیم و رفتیم.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 17:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حواست هست؟

شهریور است ...

کم کم فکر باد و باران باش ...

شاید کسی تمام گریه هایش را

برای پاییز گذاشته باشد...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 16:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این پسرایی که جدیدا یاد گرفتین سیبیل میذارین...!
.
.
.
.
.
.
.
بعله با شمام
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

بدانید و آگاه باشید که هر سیبیلی که سیبیل بالی خان نمیشه که عاخه..... ای بابا :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 15:40
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 14:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گذشته ای که حالمان را گرفته است

آینده ای که حالی برای رسیدنش نداریم

و حالی که حالمان را بهم میزند . . .

چه زندگی شیرینی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 12:19
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ