یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طریقه خرید هندونه توسط بابام :
بو کردن هندونه
پرت کردن و گرفتنش از رو هوا
وزن کردن با دست
شمردن خطهای هندونه
زدن روی هندونه و شنیدن صدای مورد نظر
نگاهِ عالمانه به اطرافیان در میوه فروشی ( که آره آقا من این کارم)
خریدن هندونه
آوردن به منزل
همه رو چنگال به دست جمع کردن
دست و سوت و جیغ و هورای حضار
پاره کردن هندونه
پذیرایی از اهل منزل با هندونه سفید و با طعم خـــــیار :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 17:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
♦♦♦ خواص دارویی گل رز ♦♦♦

گل رز، زمان گل دادن آن از فصل بهار تا اواسط تابستان است

گل های آن به رنگ سفید، صورتی، قرمز و بسیار خوشبو است !

این گل سرشار از ویتامین E است !

و فواید دارویی فراوانی در زمینه مراقبت از پوست و درمان برخی ناراحتی های

پوستی دارد.


گل رز برای انواع مختلف پوست ها مناسب است، ولی بیشتر برای پوست های

خشك و حساس از آن استفاده می شود!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 16:11
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سکـــــــــوت ...

رساتـــــــرین فریاد یک " زن " است ...

وقتی سکوتـــــ میکنـــد ...

وقتی بحث نمیکنــــد ...

وقتی برای به کرسی نشاندن عقایدش تلاش نمیکنـــد ...

بـــفـــهـــم ! ...

کـــــــــــه

واقعـــــا آسیب دیده استــــــــ ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 16:04
+2
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 15:20
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 14:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کل دنیا را هم که داشته باشی ...

باز هم دلت می خواهد ...

بعضی وقت ها ... فقط بعضی وقت ها ...

برای یک لحظه هم که شده ...

همه ی دنیای یک نفر باشی ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 13:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انگشتت فقط جای یک حلقه دارد,
دلت را دست به دست میکنی برای چه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 13:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حس آن ته سیگار مچاله
حس آن شاخه شکسته روی زمین
حس بیمار در کما رفته
حس آن بره که گرگ نشسته برایش به کمین
حس تنهایی و رخوت
حس جان دادن تو خلوت
حس مرگ دارم امشب !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 13:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گآهی دِلــَت نــِمیخوآهــَد . . .
دیــروز رآ بِه یآد بــیآوَری . . .
اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَردآ هـَم نــَدآری . . .!!
وَ حآل هــَم کِه . . .
گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .
زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .
وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِه می شــِنآسی . . .
گریـــه کنی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 13:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شــــادم به رویایی که ...
محقـــق نمیشود !
منتظر خبــــری هستم که ...
نمــــی آید !
دلخوشم به حـــــرفی که ...
نمــــیزنی !
آدم
گاهــــی به هـــزار دلیل زنده است
و هیچ دلیـــلی برای زنده بودن ندارد !!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 12:56
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ