یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گریه کار کمی ست برای توصیف نداشتنت . . .
دارم به رفتار پرشکوهی شبیه به مرگ فکر می کنم . .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:54
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هنوز هم دلم تنگ میشود


برای محض حرف زدنت...


و برای تكیه كلام هایت...


كه نمیدانستی فقط كلام تو نبود


من هم به آنها تكیه داده بودم...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:51
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
و نیستی اما من برایت چای می ریزم
دیروز هم ... ... نبودی که برایت بلیط سینما گرفتم
دوست داری بخند دوست داری گریه کن
و یا دوست داری مثل آینه مبهوت باش
مبهوت من و دنیای کوچکم دیگر چه فرق می کند باشی یا نباشی
من با تو زندگی می کنم...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:31
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه آخرین سطر برایش می‌‌نوشتم
روزی بیا که برایِ آمدن دیر نشده باشد "
می‌ نوشتم" روزی بیا که هنوز دوستت داشته باشم
که هنوز دوستم داشته باشی‌ "
می‌ نوشتم در نبودنت به تمام ذرات زندگی‌ کافر شده ام
جز ایمانِ به بازگشتِ تو
امروز می‌‌نویسم یقینا آمده است
ولی‌ روزی که من از هراسِ دیوار ها
خانه را که نه خودم را ترک کرده بودم .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در این شهر مردانی را دیدم كه ادعای دوست داشتنت را كردند

در این شهر مردانی را دیدم كه در ظاهر با توبودن ودردرون باكسی دیگر

در این شهر پسركی را دیدم كه اشك ریخت ولی ندانست برای چی

در این شهر دخترانی را دیدم كه فریبنده دلهان

در این شهر دخترانی را دیدم كه به آنها ننگ بی احساسی زدند

در این شهر چقدر تنها دیدم

در این شهر دیگر عـــشــــــــــــــــــــق مرده است......
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:07
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من رابــطه هایی را دوســت دارم که دو طــرفه اند...

هــر دو می‏کوشــند برای ادامــه دار شــدنش...

.

.
هــر دو خطــر می کنــند...
هــر دو وقــت می گــذارند...
هــزینه می کنــند...


هر دو برای یک لحظــه بیــشتر، در کنــار هــم بــودن

با زمــان هــم می‏جنــگند...


من عاشــــق رابطــه‏های دو طــرفــه‏ام.
رابطه هــایی که بــرای هر دو طرف ادامــه ‏اش،

با ارزش‏تــرین چــیز دنــیاست.
بــــرای هــــر دو...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من سرم درد می کند ...

برای دعواهایی که با هــم نکردیم ...

لعنتــی ! ! !

چقدر مهربان رفتی ؟ ؟ ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 16:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
معادله
انسان = خوردن + خوابیدن + کارکردن + لذت بردن
خر = خوردن + خوابیدن
بنابراین :
انسان = خر + کارکردن + لذت بردن
بنابراین :
انسان – لذت بردن = خر + کارکردن
به معنای دیگر :
انسان بدون لذت بردن = خری که کار می کند
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 16:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اَشکـ هِنگآمیـ زیبــ ـاستـ کهـ بَرایـ عــِ ـشقـ بآشَد

عــِ ـشقـ هِنگآمیـ زیبآستـ کهـ بَرایـ تو بآشَد

تو هِنگآمیـ زیباییـ کهـ بَرایـ مَنـ بآشیـ

مَنـ هِنگآمیـ زیبایَمـ کهـ دَر کــِ ــنار تو بآشَمـ . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 16:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آری از پشت کوه آمده ام !!!

چه میدانستم این ور کوه باید برای ثروت حرام خورد

برای عشق خیانت کرد

برای خوب دیده شدن دیگری را بد نشان داد

برای به عرش رسیدن دیگری را به فرش کشاند

وقتی هم با تمام سادگی دلیلش را می پرسم

می گویند: از پشت کوه آمده...

ترجیح میدهم به پشت کوه برگردم

و تنها دغدغه ام سالم برگرداندن گوسفندان از دست گرگها باشد !

تا اینکه این ور کوه باشم و گرگ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 16:37
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ