یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پنجره وقت دارد
چشم در چشم
كوچه بگشاید..
صندلی وقت دارد
زیر پای میز بنشیند ..
ساعت وقت دارد بر در و دیوار تكیه كند..
برای من و این چای دم كشیده اما
بختی نیست ....
كدر می شویم اگر تو نیایی.....
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 16:20
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

بیهوده تحریمم نکن …
من ایرانی ام ، برای داشتنت دنیا را هم دور خواهم زد !


دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 14:35
+3
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 12:13
+2
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 10:43
+1
allah-lover
allah-lover
آقا پسرا توجه کنین !!!! {-29-}
اگه دست خط دوست دخترتون خوبه و
امسال قراره بره دانشگاه دیگه از فکرش بیاین بیرون :(
جزوه بگیرای خوشتیپ تر و بهتر از شما خیلی زیاده اونجا !!! {-7-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 08:28
+6
nanaz
nanaz
برای انچه که دوستش داری از جان باید بگذری بعد ،می ماند زندگی و آنچه که دوستش داشتی...
قول میدهم لام تا کام حرفی نزنم فقط بگذار از دال تا میم بگویم ،بگذار بگویم "دوستت. ارم"دیگر لام تا کام حرفی نمیزنم.
تو مرا نادیده بگیر...ومن بدنم روز به روز کبودتر میشود از بس ...خودم را میزنم به نفهمی...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 01:38
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


خـــرس گنــــده چیـــست !؟؟ واژه ای که پدران و مادران ایرانی ، برای ندادن عیدی و کادو تولد و کمبود محبت به فرزندان خویش نسبت میدهند


دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 01:13
+1
xroyal54
xroyal54

مـــن دخـــتـــری از تـــبار پـــاییـــزم بـــا احـــساســـاتی پاییـــزی

دخـــتری کـــه چشـــمـــانـــش زیـــاد ابـــری و بـــارانـــی میـــشود

دختــری کــه مثـله پـایــیز جــانـش را میـــدهـــد بـــرای کــسی کـه بـهــارش باشــد

هرچـــند مـــاننـــد بـــهـــار پـــاییـــز را زود از یـــاد ببـــرد!

و دل این دختـــر ماننـــد بـــرگ هـــای پایـــیزی نـــازک اســـت و زود میشـــکند

آری! مـــن دخـــتر پـــاییـــزم!

آخرین ویرایش توسط xroyal54 در [1392/06/4 - 00:59]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 00:58
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

بیزار باش از معشوقه ای که اسم کارهای بدش را آزادی بگذارد ، اسم نگرانی هایت را گیر دادن بگذارد و برای بی تفاوتی هایش اعتماد داشتن به تو را بهانه کند


دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 00:37
+5
xroyal54
xroyal54
یوسف می دانست که تمام درها بسته اند ؛
اما بخاطر خدا و تنها به امید او ،
به سوی درهای بسته دوید
و تمام درهای بسته برایش باز شد ...
...
اگر تمام درهای دنیا هم به رویت بسته شدند ؛
تو هم بخاطر خدا و با اعتماد به او ،
به سوی درهای بسته بدو ،
"چون : خــدای تــو و یوســف یکـیــسـت"
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 00:36
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ