یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



ه دختر نمیتونه کمکتون کنه تا نمره قبولی بیارید، ولی نمره های قبولیتون میتونه کلی دختر براتون جایزه بیاره، پس به درس خوندن عشق بورزید نه به دخترا !
(سازمان حمایت از آینده پسرای تنها) .



دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 20:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو را من “تو” کردم

وگرنه “او” هم زیادت است

پس اینقدر برایم ،شما,شما نکن…
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 20:08
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
تـــو بـرو …
مــــن هــمـــ بـرایـــِ اینـــکـــ ه راحـتـــ بــرویــــ میـــ گـویــمـــ:
” بــاشـد … بـــرو … خــیــالیـــ نیـــسـتـــ!!! ”
امـّــا
کیـــسـتـــ کــ ه نــدانــد…
بیــــ تـــو
تـــنـــهـا چیــــزیـــ کــ ه هـسـتـــ…
خیــــالِ تـــوستــــ…
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 20:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سه دسته از آدما هستن که خیلی رو مُـــخن :
۱- اونایی که وقتی داری فیلم می بینی فکر میکنن تو نمی فهمی و هی واست توضیح میدن
۲- اونایی که وقتی کنارت ایستادن برای اینکه حواست به حرفاشون باشه هی با آرنج به پهلوت میزنن
۳- و اونایی که وقتی داری با تلفن صحبت میکنی هی میپرسن کیه؟ کیه؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 19:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو آشپزی همیشه میتونین با خلاقیت*های کوچیک این کار رو برای خودتون به لذت تبدیل کنین،
مثلا من ﺩﯾﺮﻭﺯ ماستو خیار رو بدون خیار درست کردم خیلی هم خوب شد :)))))
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 23:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
و نیستی اما من برایت چای می ریزم
دیروز هم ... ... نبودی که برایت بلیط سینما گرفتم
دوست داری بخند دوست داری گریه کن
و یا دوست داری مثل آینه مبهوت باش
مبهوت من و دنیای کوچکم دیگر چه فرق می کند باشی یا نباشی
من با تو زندگی می کنم...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 23:27
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرک... .
گاهی دخترکِ قصه ات را
بانویِ من
صدا کن!
گاهی که با عجله یا با حرص! اسمت را صدا می زند
آرام بگو:
جانم؟
تا ببینی چه آرام و با شرم می گوید:
جانت بی بلا... .
گاهی بی دلیل برایش یک جعبه شکلات یا پاستیل بخر
کنارش بنشین و تماشا کن دخترک را... .
که ذوق می کند از همان جعبه ای که باور کن
شیرینش بیشتر بخاطرِ دستانِ توست... .
پسرک... .
بیا یک رازِ دخترانه برایت فاش کنم:
دخترها بیشتر از هر چیز سادگی دوست دارند
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 23:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سخــــت تریــــن فعلــــی کــــه ,

برایــــت بــــه سادگــــی صــــرف کــــردم ...

" عمــــــــرم " بــــود ............!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 23:21
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آروم و آهسته " دختـــ♥ـــرمون " رو بغل می کنم و در گوشی با هم حرف بزنیم و پچ پچ کنیم

بعد از چند دقیقه میزارمش زمین و میفرستمش پیش " تــــــ♥ـــــو " که بهت بگه :

مامان جونـــ♥ـــی ، بغلم میکنی ؟!!! !♥♥♥

وقتی بغلش کردی آروم دست بندازه دور گردنت و بوست کنه ، بعد آروم و در گوشی بهت بگه :

بابا جونی گفت که بهت بگم ، آشتی نیستیما ، ولی امشب سه نفری شام بریم بیرون

تازه یه چیز دیگه هم هست که گفت نباید بهت بگم :
گفت امشب سالگرد ازدواجتونه و میخاد " سورپرایزت " کنه

طاها علوی 2 شهریور 92
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 23:17
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
فلسفه موسیقی و هنرهای رزمی

گرچه در ظاهر موسیقی و هنرهای رزمی دو مقوله متفاوت هستند اما فلسفه مشترکی دارند :
هر دو برای رسیدن به کمال کوشش میکند .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 23:08
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ