یافتن پست: #رای

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

برای من گیتار بزن ، برای من با هنجره ات گیتار بزن ای نازنینم .


دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 18:37
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

برای تو از تمام گل های سرخ هستیم چیدم و دست هایم از خارهای وحشی زخمیت ، و تو باز هم می گویی کم است .


دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 18:34
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

همیشه دور بودن به معنای فراموش کردن نیست ، گاهی فرصتی است برای دلتنگی .


دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 18:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
فراموش نشدنی ترین تجربه ها برای اندرز ، آنهایست که اندوهی فراوان برای بدست آوردنشان کشیده ایم . حکیم ارد بزرگ
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 18:18
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سخت است یکرنگ ماندن
دردنیایی که مردمش برای پررنگ شدن حاضرند هزار رنگ باشند
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 18:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رنگ بخشیدم به حروفِ صدادار:

آ: سیاه ، اُِ: سفید، ای: قرمز، اُ: آبی، او: سبز

به حروف بیصدا، شکل و حرکت دادم

و بر خود بالیدم از این که، یک روز یا شاید روزی دیگر،

با ضرباهنگ‌های غریزی، فعلی شاعرانه‌ ابداع کنم

که همه‌ی معانی را بدهد،

ترجمه‌اش را برای خویش نگاه داشته‌ام

در ابتدا این یک تمرین بود.

تمامِ سکوت‌ها را می نوشتم، تمامی شب‌ها را،

از غیرقابلِ توصیف، یادداشت برمی داشتم.

و سرگیجه‌ها را ثابت نگاه می داشتم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 18:07
+3
zahra
zahra
هیچوقت آرزوی خوشبختی نکن برای من …
بی خودت !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 18:01
+8
zahra
zahra
اگر حق با شماست ، خشمگین شدن نیازی نیست
و اگر حق با شما نیست ، هیچ حقی برای عصبانی بودن ندارید
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 17:59
+8
zahra
zahra
آنقدر ورق های زندگی را بهم نریز !
حکم همان دل است …
که برای تو می تپد
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 17:56
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر بخواهی یکدیگر را دوست خواهیم داشت

با لب هایت در سکوت

و این گل سرخ، سکوت را نخواهد شکست

مگر برای سکوتی ژرف تر



این درخششِ لبخند، ناگاه بی درنگ

به آواز در نخواهد آمد هرگز

اگر بخواهی یکدیگر را دوست خواهیم داشت

با لب های تو در سکوت
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 17:55
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ