یافتن پست: #رای

xroyal54
xroyal54
حــــ ـــرفـــــــ هـــــ ــــایـــــ ــی هســــ ـــتـــــــ

بــــــ ـــرای نگفــتن

همــ ـان حـــرف هـــــ ــــایــــ ـــی

کـه تبــــ ـــدیــل بـه فریـــــ ــاد هــایــــ ـــی مــــ ـــی شــــ ـــونـد

کـه ترجــــ ـــیح می دهـــ ــــی

در گلـــــ ــــو خفـه یشـــــ ــــان کنـــــ ــی

همــ ـان حرف هـ ـایی

کـه تبــــ ـــدیـل بـه بغض هـــــ ــــایی می شــــ ـــونـد

کـه در گلــــ ـــویت گیــــ ـــــر می کننـد

همـ ـان حرف هـ ـایی


کـه حجمشـــ ـــــان آن قدر زیـــــ ــــاد استـــــــ

کـه اضافـه شـــــ ــــان

از گوشـه چشــــ ـــمت می چکـــــ ــــد...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 20:39
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

آسمان می بارد گل میمیرد ، تو نه گل باش نه آسمان ، زمین باش تا آسمان برای تو بگرید و گل برای تو بمیرد .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 19:49
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 19:03
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برای اصیل بودن کافی است دروغ نگویی
آغاز اصلات خوب همین است که..
نخواهی چیزی باشی که نیستی!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 17:05
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مردانگی آنجاست ...

جایی که ..

پسر بچه ای هنگام بازی،

برای اینکه دوست فقیرش خوراکی هایش را بخورد ،

نقش فروشنده را بازی کرد...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 15:24
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصـــــلـا به روی خـــودم هـــــم نمے آورم که نیـــستی

هـــــر روز صبـــــح

شـــماره ات را مےگـــیرم

زنـــــی می گوید : دســتگــاه مشـــترک …

حرفــــش را قــطــع مےکنم

صدایـــت چرا انقـــدر عـــوض شـــده عزیـــزم؟

خوبی؟ ســــرما که نخورده ای؟

مے دانی دلـــم چقـــدر بـــرایـــت تنـــگ شـــده است؟

چنـــد ثانیــه ای ســـکوت مے کنم

من هـم خـــوبم

مزاحــمت نمے شوم

اصـــلـا به روی خـــودم هـــم نمے آورم کـه نیــســتی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 15:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻫﺮ ﺁﺩمی ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﺩ . . .
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ
ﯾﮏ جایی
به ﯾﮏ ﻫﻮﺍﯾﯽ
ﺑﺮمبگردد !
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﺴﺖ !
ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 14:55
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایــــــــا !

اگر روزی فراموش کردم خدای بزرگی دارم . . .

تو فراموش نکن بنده ی کوچیکی داری . . .

با نوازشی و یا تلنگری آرام وجودت را . . .

همراهیت را . . .

مهربانی و بزرگیت را . . .

برایم یادآوری کن ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 14:43
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

چشمانت را برای زندگی ، پاهایت را برای همراهی و دلت را برای عاشقی میخواهم .

@NEGAR1992


5 دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 13:39
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
‏با من مدارا کن ، بعد ها دلت برایم تنگ خواهد شد …
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 13:11
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ