♥ نگار ♥
یه نوع بیماری فکری به نام
(خـــود عــــن پنداری)
هم داریم که
طرف فکر میکنه اگر برای کسی لایک نزنه یا کامنت نذاره خیلی آدمِ شیکو با کلاسیه !!
(خـــود عــــن پنداری)
هم داریم که
طرف فکر میکنه اگر برای کسی لایک نزنه یا کامنت نذاره خیلی آدمِ شیکو با کلاسیه !!










