یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه نوع بیماری فکری به نام

(خـــود عــــن پنداری)

هم داریم که

طرف فکر میکنه اگر برای کسی لایک نزنه یا کامنت نذاره خیلی آدمِ شیکو با کلاسیه !!‬
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 12:34
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یاران !

رها یم کنید...

اینجا دلی برای سوختن نیست

به بی راهه کج کنید قافله ام را

به بیابانم پناه دهید ....

نا کجا آبادم در آغوش

یاران!

وقتی صدای قافله خوابید

به شبان آرزو هایم بگویید :

در این بی کران هستی جا گذاشتمش !!!!

یادم را به باد بسپارید...!!!

دست نوشته های یاسی از شیراز_عنوان: قافله
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 12:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا    نمیگویم   چرا   از   بهشتم   راندی؟یا   چرا   از آسمانم   رها   کردی؟چرا   مرا   از   خود   جدا   کردی؟دلم   یک   بغل   خدا   میخواهد  ...برای   تمام   شدن  ...برای   آغاز   شدن  ...برای   پریدن  .. .  خدایی    شدن!دست نوشته های یاسی_دلم خدا میخواهد...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 11:52
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
 انتظار برای یه اس ام اس
برای یه میس
برای یه صحبت هر چند کوتاهم باشه
برای یه بار دیدنش
برای گرفتن یه فرصت تازه
انتظار درد داره ولی وقتی میگن منتظر نباش اونی که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد
درد رو تازه میفهمی
فقط دستت رو روی گوشت میزاری و با خودت تکرار میکنی این فرق داره ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 11:51
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لعنتی نه در آغوشت گرفته ام...
نه تورا بوسیده ام...
نه حتی موهایت را نوازش كرده ام...
اما...
ببین...
چگونه برایت عاشقانه مینویسم...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 11:23
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به آغوش تومحتاجم

برای حس آرامش

برای زندگی با تو

پر از شوقم پر از خواهش

به دستای تو محتاجم

برای لمس خوشبختی

واسه تسکین قلبی که

براش عادت شده سختی

به چشمای تو محتاجم

واسه تعبیر این رویا

"که بازم میشه عاشق شد تواین بی رحمی دنیا"

به لبخند تو محتاجم

که تنها دلخوشیم باشه

بزار دنیای بی روحم"به لبخند تو زیباشه"
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 11:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش نامت باران بود آنوقت تمام مردم شهر همراه با من برای آمدنت دعا می کردند.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 10:48
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
به جای دسته گلی که فردا بر قبرم نثار می کنی ،

امروز با شاخه گلی کوچک یادم کن ،

به جای سیل اشکی که فردا بر مزارم میریزی ،

امروز با تبسمی شادم کن ،

به جای آن متن های تسلیت گونه که فردا در روزنامه ها برایم مینویسی ،

امروز با حرف کوچکی خوشحالم کن من امروز به تو نیاز دارم ، نه فردا...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 09:33
+3
korosh
korosh
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 05:13
+7
korosh
korosh

ﭼﻬﺎﺭ ﻧﻔﺮ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐسی حیف نون ﻣﯿﺸﻦ ﻭﻟﯽ ﮐﺮﺍﯾﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﺑﺪﻥ!

ﻗﺮﺍﺭ میذارن ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺑﺸﻦ ﻭ فرار کنن !

ﺑﻌﺪﺍﺯ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﭼﻬﺎﺭﺗﺎﺷﻮﻥ ﺩﺭﺍﯼ ﻣﺎﺷﯿﻨﻮ ﺑﺎﺯﻣﯿﮑﻦ ﻭ با سرعت ﭘﺎ ﺑﻪ ﻓﺮﺍﺭ ﻣﯿﺬﺍﺭﻥ

ﻣﯿﺮﻥ ﺗﺎ ﻣﯿﺮﺳﻦ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﻫﯿﭽﮑﯽ ﻫﯿﭽﮑﯽ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺪﯾﺪ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺻﺪﺍﯼ تند تند زدن ﻧﻔﺴﺸﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ

ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ می زنه رو شونه ﺑﻐﻠﯿﺶ ﺑﻬﺶ میگه  ﻓﮑﺮﺷﻮ بکن ﺣﺎﻻ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ داره !

حیف نون بهش می گه بابا راننده منم ، فقط بگین چی شده ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 04:00
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ