یافتن پست: #رای

xroyal54
xroyal54
یکی بود و یکی نبود
عاشقش بودم عاشقم نبود
وقتی عاشقم شد که دیگه دیر شده بود

حالا می فهمم که چرا اول قصه ها میگن
یکی بود یکی نبود

یکی بود یکی نبود . این داستان زندگی ماست . همیشه همین بوده . یکی بود یکی نبود در اذهان شرقی مان نمی گنجد با هم بودن . با هم ساختن برای بودن یکی باید دیگری نباشد
هیچ قصه گویی نیست که داستانش این گونه آغاز شود ، که یکی بود ، دیگری هم بود!
همه با هم بودند . و ما اسیر این قصه کهن ، برای بودن یکی ، یکی را نیست میکنیم

از دارایی ، از دوستی ، از هستی انگار که بودنمان وابسته نبودن دیگریست هیچکس نمیداند ، جز ما . هیچ کس نمی فهمد جز ما . و آن کس که نمی داند و نمی فهمد
، ارزشی ندارد

و این هنری است که آن را خوب آموخته ایم

هنر نبودن دیگری...
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 12:27
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اشتباه بزرگیست که انسان

برای برنده شدن در بیرون ،

در درون ببازد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 11:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی چیزها را " باید " بنویسم

نه برای اینکه همه " بخونن " و بگن " عالیه "

برای اینکه " خفه نشم "

همین !!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 11:46
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


دوست بدار آنهاییکه در زندگی ات نقش داشتن نه آنها که برایت نقش بازی کردن


دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 11:43
+2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
_________3__________
با سلام به همه پاتوقیای گل
شب و روز همتون بخیر
دومین نظر سنجی هم به پایان رسید

این دوست عزیز کسی نیست جز...........

@♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

که با 11 رای برنده این هفته ما شد
تو کامنت براش یدونه{-35-} بزارید




آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/05/30 - 10:04]
11 دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 10:03
+18
roya
roya
شرط دل دادن ٬ دل گرفتنه وگرنه یکی بی دل میشه و یکی دو دل 

زندگی را از نخست برای من بد ترجمه کرده اند ، زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد ، یکی بدبختی مطلق معنی کرد ، یکی درد درمان ناپذیرش خواند ، و سرانجام یکی رسید و گفت : زندگی به تنهایی ناقص است تا عشق نباشد ، زندگی تفسیر نمی شود


دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 09:34
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
برای آخرین بار برو خدا نگه دار برو ولی خاطراتم را نگه دار


@soha_musavi
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 02:00
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دستتو بزار رو قلب ، گذاشتی ، بزار دیگه ! صداشو میشنوی ؟ آرزومه سالها بتپه حتی اگه برای من نباشه .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 01:28
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دنیا را برایت شاد شاد و شادی را برایت دنیا دنیا آرزومندم .

@soha_musavi
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 01:06
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
وقتی غزل می سرایم در چشمهایم تو هستی ، یادم نمی آید ای گل کی در نگاهم نشستی .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 00:43
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ