یافتن پست: #رای

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


هر کسی لیــــاقت را ندارد… باید زهــــــرایی شوی تا یادگارش را بپوشی . . .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 00:41
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


برای من همین ” تو ” کافیـــست ، برای تو چند ” او ” ؟!


دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 00:20
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

من که از اینجا نمی روم …
تو هم که هیچوقت نمی آیی …
میخواهم بدهم درهای بی دستگیره بسازند برای این خانه


دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 00:00
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
به بعضیـــا باید گفتــ !
تو اگهــ دیپلمــِ خیانت داریـــ ،
من دکترایــِ انتقامــ دارم .....
آرهـــ 
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 23:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه شما در شهرهای ساحلی زندگی نمی كنید اما دلتون ماهیه تازه می خواد،اگه استطاعت مالی لازم برای خرید ماهی و میگو رو ندارید، ما راه كارهای زیر رو به شما پیشنهاد می كنیم:
خوردن نیم رو با ماست
خوردن گوجه فرنگی با كوكو سیب زمینی
خوردن خیار با برنج داغ
خوردن آبغوره با هویج
و حتی گاهی خوردن چایی با پنبرگردو(به شزطی كه گردوش مونده باشه)
می تونه طعم لذیذ ماهی رو براتون تداعی كنه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 22:53
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تیک تاک
تیک تاک
تیک تاک
در این سکوت شب می رود آرام ساعت
تیک تاک
تیک تاک
شاید گوش نواز نباشد
اما در این شب بی پایان
غنیمتی ست همدمی ساعت
سرا پا گوش شده ام برای ساعت
تا بدانم شب است
یا من شبم؟
همچنان می رود آرام ساعت
دلهره می آفریند
می گریاند شب تاریکم را
می ترساند وجود تاریکم را
ثانیه ها چه آرامشی میگیرند از وجود نا آرامم
تیک تاک
تیک تاک
تیک تاک
ثانیه ها تمامی ندارند
از وجود ناتمامم
تنها میشنوم
تمام نشدنها را
بی پایانی ها را
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 22:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کودکان گذشته ندارند .

دوست را چندان قوت مده که اگر دشمنی کند تواند .

ادب خرجی ندارد ولی همه چیز را می تواند خریداری کند .

مواظب باشید حقیقت را لابه لای آرزوهای خود گم نکنید .

فرصت چیزی است اگر زیاد به دنبالش بگردید از دست می رود .

راستی و حقیقت پیشه ایست که هرگز ورشکستگی به دنبال ندارد .

اگر باور کنیم که جاودانه نیستیم قدر یکدیگر را می فهمیم و باعث آزار کسی نمی شویم .

هیچ وقت برای چیزی که نداریدناراحت نشوید بلکه به خاطر آنچه که دارید شاد باشید.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 22:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کلمات وسعت عشقم را نمیدانن
سکوت میکنم
شاید چشمهایت پذیرای چشمانم باشن
به چشمانم بنگر
پر از نگاهت
لبریز از عشقت
بارانی میشوند
تو را خواهند بخشید
تویی که تهی شدی از غشق
از فراموشی سرشار
زیر باران چترم را نمیگشایم
تا باران بشوید
باران چشمانم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 22:34
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لعنتی نه در آغوشت گرفته ام...
نه تورا بوسیده ام...
نه حتی موهایت را نوازش كرده ام...
اما...
ببین...
چگونه برایت عاشقانه مینویسم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 22:02
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
براش اس فرستادم : دلم برایت تنگ شده
جوابش : کمتر بهم فکر کن تا دلتنگ نشی!!!
اونشب تا صبح گریه کردم نه به خاطر بی علاقه بودنش نسبت به من
برای اینکه اصلا نفهمید دلتنگی دست خودم نبود
وگرنه به جای کمتر هیچوقت بهش فکر نمیکردم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 21:59
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ