یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قبول دارین بیسکوییت مادرای قدیم بهتر بودن
دیروز یکی خریدم مزه پدر میداد !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به دیدن کسی که با تو سر سنگین است مرو . با کسی که سخنت را تکذیب کند گفتگو مکن . برای کسی که گوش ندهد حرف نزن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلتنگم نه برای کسی از بی کسی …
خسته ام نه از تکاپو از در به دری …
نه دوستی ، نه یادی ، نه خاطره ی شیرینی !
تنهایم تنهاتر از آن سنگ کنار جاده اما مشتاقم ،
مشتاق دیدار آنکس که صادقانه یادم کند …
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
" دلتنگـﮯ هـایمـ
گفتنـﮯ نیستــ ،
نـوشتنـﮯ نیستــ ،
اگـر عـاشـق بـاشـﮯ
بـرایـتــ دیـدنـﮯ ستــ ،
لـمس ڪردنـﮯ ستــ !
تـو بگـو ؛ دلتنگـﮯ هـایمـ را دیـدﮮ !؟
نـہ نـدیـدﮮ ! "
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:32
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پـــرنــده‌ای..
مـــیـانِ چــشمهـایـت..
خـــوابِ “عــاشـق شــدن” مـی‌دیـــد !
پـلک زدی..
بـــرایِ “همــیـشه‌” پـــــریــــد !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:18
+5
zahra
zahra
برای خریدن عشق هرکه هرچه داشت آورد ، دیوانه هیچ نداشت و گریست ، گمان کردند چون هیچ ندارد میگرید اماهیچ کس ندانست که بهای عشق اشک و بهای اشک گریه است
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 15:32
+6
zahra
zahra

یرای هر اتفاقی ، می توان پاسخی یافت جز برای رفتن های نابهنگام ، شاید رفتن ، خود پاسخ یک اتفاق است !
هیچکس نمیداند ، جز آنکه رفته است …


دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 15:25
+5
zahra
zahra

پاییز آمد برای برچیدن برگهای خشک ، ما کجای فصل زرد بودیم ، که عشق ما را چید ؟


دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 15:08
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دلم انگاری گرفته قد بغض یاکریما

عصر جمعه توی ایوون میشینم مثل قدیما

تو دلم میگم آقا جون تو مرادی من مریدم

 من باندازه ی وسعم طعم عشقتو چشیدم

کاشکی از قطره ی اشکت کمی آبرو بگیرم

یعنی تو چشمه ی چشمات با نگات وضو بگیرم

برای لحظه ی دیدار از قدیما نقشه داشتم

یدونه هدیه ی ناچیز واسه تو کنار گذاشتم

 یادمه یکی بهم گفت هر کی تنهاست توی دنیا

یدونه نامه ی خوش خط بنویسه واسه آقا

کاغذ نامه رو بعدش توی رودخونه بریزه

بنویسه واسه مولاش خاطرت خیلی عزیزه
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 11:42
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
امشب چشای من م3 ابرای بهاره....بخند ب حاله من ک حالم گریه داره..........اره بخند.....بخند ک حالم خنده داره.............................
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 11:32
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ