یافتن پست: #رای

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

گویند غروب جاییست که زمین آسمان را میبوسد ، امشب برای تو غروب میکنم ، کجایی آسمان من ؟


دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 17:54
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

خریدار ندارد …
دلی که برایت لک زده است !


دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 15:11
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
این روزها
قلبم گهگاهی می ایستد
نفسم گهگاهی بالا نمی آید
خنده ام گهگاهی با گریه قاطی میشود
حتی گهگاهی فکر میکنم زنده نیستم دیگر …
اما دلم نه گهگاهی ، که همیشه برای تو تنگ است
دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 14:53
+2
xroyal54
xroyal54
گاهی برسر کارهایی که برای دیگران انجام میدهی ...
باید منت گذاشت... تا آن راکم اهمیت ندانند!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 14:24
+6
saman
saman

یـــکی از همیـــــــن روزهــــــــــا


بایـــد خدا را صدا بــــــــــزنم

یک میــــــــز دو نفــــــــره


دو صنـــــــــدلــی

یــــــــکی مـــــــن


یـــــــــکی خــــــدا

حــــــرف نمـــــــیزنم


نـــــــگاهم کافیــــــست


میـــــــــدانم

برایـــــــــم اشــــــــک می ریــــــــزد!!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 13:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تمام عمر رد شدم ازت
ببین کجا شدم اسیر تو
به پشت سر نگاه نمی کنم
که برنگردم از مسیر تو
به حد مرگ می پرستمت
ولی برای عشق تو کمه
خودت به من بگو بهشت تو
کجای این همه جهنمه...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 12:30
+2
saman
saman
نگاهت آسمانم بود و گم شد
دوچشمت سایبانم بودو گم شد
بریز آسمان در سایه تو
جهان در دیدگانم بودو گم شد
آسمان از چه امشب غمگین است
مثل این ماندکه بغض باران در گلو دارد
تا عقده هایش را بگشاید


روزی که تو آمدی به دنیا عریان
جمعی به تو خندان و تو بودی گریان
پس کاری کن ای دوست وقت رفت
یاران همه گریان و تو باشی خندان


در این دنیا،من او را می پرستم

هم او را هم خدا را می پرستم

همه ی عاشقان یکتا پرستند

ولیکن من دوتا را می پرستم

دیگه دنیا واسه من تاریکه

زندگی کدر هی باریکه

آخر قصه ی من نزدیکه

این منم خسته و تنها مانده

از همه مردم دنیا رانده

این منم از همه جا مانده

ای خدا ،ای خدا

در مجلس شورای دلم عشق گفت

یاد تو ناز است ملوس است عزیز است

اعضای وجودم همه گفتن

صحیح است صحیح است

من اشکهایم را در حلقه چشمانم به اسارت میگیرم

و منطقه عشق را در درون سینه ام به زنجیر میکشم

و همیشه منتظر مینشینم تا در امتداد این لحظه

سوت وکور صدای تنهایی تو در خاطراتم طنین اندازد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 12:15
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

ماهی را هروقت از آب بگیری ساعتی دیگر میمیرد.
تازه نیست گرفتن ماهی از دریا
نطفه ی شروع دوباره است که در کالبد ماهی میمیرد.
کاش پرنده ای از قفس آزاد کنیم
. با گرفتن هرماهی،پرنده ای در قفس میمیرد.
به شوق دریا،ازاتاقم تاساحل راشناکردم امادریاشوقی برای آبهای آزاد نداشت.
بادستان کوچکم،قایق بزرگی ساخته ام
تاماهی قرمزهای تنگ بلور،دریارا خواب نبینند.

دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 10:24
+6
saman
saman
کاش میدانستی
نه فرصتی دارم برای فراموش کردنت و نه جراتی برای دوست نداشتنت
مهم نیست . . .
میتوانی مثل همیشه خیال کنی بی عرضه ترین فرد جهانم !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 10:21
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

برای تبدیل رویا به واقعیت ۷ قدم کافی است: ۱
. انتخاب هدف
۲. بالا بردن شور و شوق رسیدن به هدف ۳
. ایجاد این باور قوی که" من می توانم به این هدف برسم." 4
. تعیین ضرب العجل برای رسیدن به هدف
۵. نوشتن هدف ۶
. خرد کردن هدف به اهداف کوچک ۷
. خرد کردن هدف های کوچک به وظایف روزانه

دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 10:18
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ