درد دارد وقتی دلت برایش تنگ می شود میخواهی حرف های دلت را برایش بگویی بگی که چقد در نبودش سختی کشیدی اما یا جوابت را نمی دهد یا مثل غریبه ها باهات حرف میزنه طوری که سکوت دردناک رو به حرف زدن باهاش ترجیح بدی
باز دل اسمان گرفته.... بغضش را با تمام وجود حس میکنم از ان بغضهاست که اگر بشکند ویران می کند خوش به حال اسمان که گهگاه بغض دارد و گهگاه ویران میکند اسمان نمی داند که دل من تا ابد بغضی دارد که یارای شکستن ندارد
زشته الی نکن
1392/05/26 - 17:17اوه او من رفتم...احضرم کرده....بچه ها بای بای....




1392/05/26 - 17:17اجی کمونه کرد سمتت صورتتو بگیر عقب.....اینقد این شکلکو دوس دارم..........










1392/05/26 - 17:18باشه اجی برو منم میرم بوس بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
1392/05/26 - 17:22


1392/05/26 - 17:29