یافتن پست: #رای

*elnaz* *
*elnaz* *
27 دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 16:37
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 16:25
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 15:00
+3
nanaz
nanaz
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 14:47
+4
nanaz
nanaz
در CARLO
برای بعضی دردها نه میتوان گریه کرد، نه میتوان فریاد زد
فقط میتوان نگاه کرد و بی صدا شکست...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 14:39
+4
nanaz
nanaz

هیچوقت!!
هیچوقت کسی رو با تمام وجودت دوست نداشته باش!!!
همیشه یه تکه از خودتو برای اون روزایی که هیچکس کنارت نیست!! نگه دار
<img src=(" title=":((" />(


دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 14:20
+5
nanaz
nanaz
درد دارد وقتی دلت برایش تنگ می شود
میخواهی حرف های دلت را برایش بگویی
بگی که چقد در نبودش سختی کشیدی
اما یا جوابت را نمی دهد
یا مثل غریبه ها باهات حرف میزنه
طوری که سکوت دردناک رو به حرف زدن باهاش ترجیح بدی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 14:13
+4
nanaz
nanaz
باز دل اسمان گرفته....
بغضش را با تمام وجود حس میکنم
از ان بغضهاست که اگر بشکند ویران می کند
خوش به حال اسمان که گهگاه بغض دارد و گهگاه ویران میکند
اسمان نمی داند که دل من تا ابد بغضی دارد که یارای شکستن ندارد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 13:58
+5
nanaz
nanaz
در CARLO
برای بعضی از آدمها محبت مثل فیلم خارجی بدون زیرنویس می مونه؛ نمی فهمنش!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 13:50
+4
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 13:15
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ