یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از مترسکی سوال کردم: آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشده‌ای؟

پاسخم داد: در ترساندن دیگران برای من لذت به یاد ماندنی است،

پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی‌شوم!

اندکی اندیشیدم و سپس گفتم:

راست گفتی! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم!

گفت: تو اشتباه می‌کنی!

زیرا کسی نمی‌تواند چنین لذتی را ببرد،

مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 20:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در وجـــود هــــر زن ..
دخـتـربـچـه ای چــهارسـالـه بـبـیـن
کـه از تـو فـقـطــ مـــــهـربـانـی و تـوجـه مـی خـواهـد ،
در آغـوشـش بـگـیـر ، نـوازشـش کـن ... ♥
خـیـالـش را راحـت کـن کـه هـسـتـی ، جـایـی نـمـی روی ،
طـوری رفـتـار کـن کـه اطـمـیـنـان حـاصـل کـنـد
زن هـای دیـگـر بـرایـت مـــــــهـم نـیـسـتـنـد !!
وقـتـی بـا نـگـرانـی مـسـیـر نـگـاهـت را دنـبـال مـی کـنـد
بـرگـرد و بـه لـبـخـنـدی مــهـمـانـش کـن و بـگـو :
" مـن فـقـط تــــــو را مـی بـیـنـم " ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:47
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر واقعا عاشقش باشی ، زمانی که در کنارش راه می روید احساس غرور می کنید .

اگر واقعا عاشقش باشی ، تحمل دوری اش برایتان سخت و دشوار است .

اگر واقعا عاشقش باشی ، حتی تصور بدون او زیستن برایتان دشوا ر است .

اگر واقعا عاشقش باشی ، شیرین ترین لحظات عمرتان لحظاتی است که با او گذرانده اید
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلـــــم براے تــو کــه نه
ولـ ــے َبرای روزهــا ی باهمـــ بودنمـان تَنـگـــ شده


براے تــو که نه ،
ولے برای "مواظِـ ـب خودت باش" شنیدن تَنـگــ شده


براے تـــو که نه ،
ولے برای نگاهـ ـے که تا پیچ سَرکوچه تعقیبم میکرد تَنـگــ شده


براے تـــو که نه ،
ولے برای دلے که نگرانم میشد تَنـگــ شده


راستش !

براے اینها که نه . . . .


برای خـــــــــــــــــــودت دلَم خیــلے تَنـگــ شده
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:52
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
احساس من قیمتی داشت …
که تو برای پرداخت آن فقیر بودی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگـــر دوسـتــــــــم داری بــرایِ رفـتـنـم غـمـگـیــــــن نـبــــاش

بـــــرایِ مــانـــــدن و بـیـهـــــوده مــانــدنــم گــریـــــه کـــــــن


" نیکی‌ فیروزکوهی "
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بــــــــــــرو !

ترســــ از هیچ چیز ندارمــــ

وقتیـــــ یقین دارم بیشتر از منـــ

کسی دوستت نخـــــــواهد داشت

بیشتر از منــــ کسی طاقت کمـــ محلی هایت را ندارد

بــــــــــــرو !

ترس برای چه؟؟

وقتی می دانمــ یکــ روز تُف می اندازی

به روی تمام آن هایی که

به خاطرشــــان من را از دستـــــ دادی.... !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اگر “او” برای “تو” ساخته شده! “من” برای “تو” ویران شده‌ام … !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:28
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلـــــــتنــــــگم بــــــرای تــــــو بــــــرای بــــــا تــــــو بــــــودن ای کــــــاش میــــــشد در ایــــــن لحــــــظاتــــــ خــــــالی کمــــــی <<تــــــــــو>> داشـــتـــم چقــــــدر آه…… چقــــــدر دلتــــــنگی…
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:27
+1
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

برای بارش باران دعا کنبرای عشق بی پایان دعاکندعاکن زندگی زیبا بمانددعاکن عاشقی برجا بماندهمه مست دعای عاشقانندتوهم مست و غزل خوان شو دعا کنبیا امروز غمها را رها کنبرای رویش گلها دعا کناگر خواهی که شادی جان بگیرددعا کن غصه از دل پر بگیرد

دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:11
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ