یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از روش های مناسب بروز مرض سادیسم!علی الخصوص نسبت به مخاطب خاص!!!!!!!!كه اتفاقا همكلاسیتونم هست!و به طور كاملا شانسی بغل دستتون میشینه!وكاملا اتفاقی با چن تا از دخترای كلاس صمیمی شده اینه:
مداد فشاریتو فشار بده تو مچ پاش!
جواب میده به خدا!رو مخاطب خاص خودم امتحان كردم سركلاس نفشه كشی !داداش رفت هوا!!!!!استادم حذفش كرد!
خودم كه همون اول گفتم مشكوك به ابتلا به مرض سادیسمم!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 15:31
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

دلم برای یک نفر تنگ است ...

نه میدانم نامش چیست و نه میدانم چه می کند

حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم

رنگ موهایش را نمی دانم

لبخندش را هم ...

فقط میدانم که باید باشد و نیست


دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 15:07
+2
xroyal54
xroyal54

اهـــای پســــــــر ...!
میدانـــی بـــا مـــــن چـــــه کــــردی ...؟!
تــــــــو مــــــــرا کشتــــی ...
بـــــرای خـــــودم ناراحـــــت نیستـــــم ...
بـــــرای دختـــــرت نگرانـــــم ...!

نکنـــــد " تقـــــاص آه مـــــرا " او پـــــس بدهـــــد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 15:07
+5
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 15:03
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاغا پسرایه عزیز(اییییییییییییییی)تو هیچ جایه تاریخ ننوشته ک لیلی عاشق باسن مجنون شد!!

پس خواهشا شلوارتو بکش بالا زشته بقران...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 14:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیـــــــــــــــــــــر آمـدی ...
کمـــــــــــــــــــــــی تغییـــــــر کرده ام !

بــــــــرای شناخـتـنـم

عکـســــــــــم را

مچـالـــــــــــه کن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 13:52
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

میدانی ...

چقدر برای خدایت چرب زبانی کرده ام تا تو را به من بدهد !


دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 13:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از شب پرسیدم چه بنویسم برای کسی که دوستم دارد ؟
گفت : بگیر بخواب بابا کی تورو دوست داره آخه ؟
هیچی دیگه همون یه ذره امیدمونم نا امید شد …
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 13:39
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺮﺩﯼ ﻋﻘﺮﺑﯽ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻥ ﺍﺏ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎ
ﻣﯿﺰﻧﺪ،ﺍﻭ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﻋﻘﺮﺑﺮﺍ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﻫﺪ
ﺍﻣﺎ ﻋﻘﺮﺏ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻧﯿﺶ ﺯﺩ .
ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺳﻌﯽ ﮐﺮﺩ ﺗﺎ ﻋﻘﺮﺏ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﺏ ﺑﯿﺮﻭﻥ
ﺑﯿﺎﻭﺭﺩ،ﺍﻣﺎ
ﻋﻘﺮﺏ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻧﯿﺶ ﺯﺩ .
ﺭﻫﮕﺬﺭﯼ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ ﻭﭘﺮﺳﯿﺪ : ﺑﺮﺍﯼ ﭼﻪ ﻋﻘﺮﺑﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ
ﻧﯿﺶ
ﻣﯿﺰﻧﺪ ﻧﺠﺎﺕ ﻣﯿﺪﻫﯽ؟ﻣﺮﺩ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ:
ﺍﯾﻦ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﻋﻘﺮﺏ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﯿﺶ ﺑﺰﻧﺪ ﻭﻟﯽ ﻃﺒﯿﻌﺖ
ﻣﻦ ﺍﯾﻦ
ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻋﺸﻖ ﺑﻮﺭﺯﻡ
ﺭﻫﮕﺬﺭ ﮔﻔﺖ : ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻋﺸﻖ ﺑﻮﺭﺯ ﺗﺎ جونت درآد!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 13:08
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺍﻧﺸﻨﻤﺪﺍﻥ ﻣﺘﻌﻘﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﻐﺰ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﻭ ﺍﺧﺮ ﮐﻤﻠﺎﺕ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﮑﯿﻨﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﯿﻤﻨﻪ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺗﻮﻧﺴﺘﯽ ﺍﯾﻦ ﺭﻭ ﺑﺨﻮﻧﯽ, ﺣﺎﻟﺎ ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ ﭼﻨﺪﮐﻠﻤﻪ ﻏﻠﻂ ﺑﻮﺩ.
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 12:59
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ