یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما یادتون نمی یاد
قدیما فیس بوک و کلوب و پاتوق و  فتو شاپ نبود که
دخترای دم بخت با آش نذری و شله زرد دلبری میکردن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 12:54
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از خز ترین حرکات بعد از کات کردن دوست پسر دخترا اینکه به هم اس ام اس اشتباهی میدن برای تحریک طرف...
نکنید این کارو خب خعلی ضایست
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 12:45
+7
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 11:32
+3
roya
roya
احترام من نسبت به تو…
به تنت زار می زند!
باید کمی از پهلوها برایت تنگش کنم؛
تا کمی اندازه ات شود . . !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 11:32
+5
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 10:48
+2
saman
saman

برای عوض کردن دنیا
نیازی به خواندن روزنامه های سیاسی نیست
نیازی به تغییر رئیس جمهور و هیأت دولت نیست
و نیازی به تجمعات بیش از دو نفر نیست
گاهی
تنها دو نفر می توانند
تمام دنیا را مثل یک حبه قند
در فنجانی چای به هم بزنند…!


[لیلا کردبچه]

دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 09:05
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 05:11
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
مگر من نگفت این گروه فقط مخصوص با جنبه هاست مگه نگفتم کسی امتیاز منفی نده چرا دادی تازه پست ضد دختر هم نبوده تازه گروه را هم خصوصی کردم چرا نه بخاطر پست خود حتی اگه یه دختر پست ضد پسر بذاره کسی امتیاز منفی نده فقط در یه صورت توهین به خدا و پیامبران و امامان معصوم  @soha_musavi
5 دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 03:08
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

برای خسته ی بد حال بوسه ای بفرست

به جای فطریه امسال بوسه ای بفرست

میار هدیه که بسیار دست و پاگیرست

هلاک آن دو لبم   حال بوسه ای بفرست
{-49-}{-49-}{-49-}{-49-}{-49-}{-49-}{-49-}

تقدیم به همه


دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 03:00
+3
be to che???!!
be to che???!!
با من قهری؟؟{-38-}@ramin-rtbm
11 دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 02:37
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ