یافتن پست: #رای

saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 17:39
+3
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 17:11
+3
saman
saman
در CARLO
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/12 - 16:55]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:54
+3
saman
saman
در CARLO

خوبی و حسن های زنان و مردان!!


 


بیایید از خانم ها شروع كنیم:

 

*زن ها مهربان ، عاشق و دلسوزند.*

 

*زن ها وقتی خوشحالند گریه میكنند.*

 

*زن ها برای نشان دادن توجه و علاقه همیشه كارهای كوچكی انجام میدهند.*

 

*زن ها برای دستیابی به بهترین چیزها برای همسر و فرزندانشان دریغ نمی كنند.*

 

*زن ها قدرت این را دارند كه وقتی خیلی خسته هستند و نمی توانند روی پا بایستند ، لبخند بزنند.*


*زن ها می دانند چگونه یك وعده شام یا ناهار معمولی را به یك فرصت تبدیل كنند.*

 

*زن ها می دانند چگونه از پول خود بهترین استفاده را ببرند.*

 

*زن ها می دانند كه چگونه یك دوست بیمار را تیمار كنند.*

 

*زن ها شادی و خنده را به دنیا ارزانی می دارند.*

 

*زن ها می دانند چگونه ساعت های متوالی كودكان را سرگرم كنند.*

 

*زن ها صادق و وفادار هستند.*

 

*زن ها در زیر آن ظاهر نحیف ، اراده پولادین دارند.*

 

*زن ها برای یاری رساندن به دوست محتاجشان، همه كار انجام می دهند.*

 

*زن ها از بی عدالتی به آسانی به گریه می افتد.*

 

*زن ها می دانند چگونه به یك مرد احساس پادشاه بودن بدهند.*

 

*زن ها دنیا را مكانی شادتر برای زندگی می سازند.*

 


حالا نوبت مردهاست....:

 

*مردان برای حمل اشیاء سنگین و كشتن سوسك و عنكبوتها خوب هستند.!!!*


آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/12 - 16:55]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:52
+2
saman
saman
در CARLO

مواد لازم برای تهیه یک دختر امروزی:


 


انواع لوازم آرایش:      7کیلو


عشوه و ادا و اطوار:    40خروار


قر و فر :                        50 دور در دقیقه


زبان:                             20 متر


قدرت بیان:                   4300 اسب بخار


قدرت اشک ریزی:       6 لیتر در ساعت


منطق:                         25 گرم


قدرت درک:                  نیم مثغال


لجبازی :                      به میزان لازم

3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:32
+2
saman
saman
در CARLO
احساس میکنم سیاهی و زشتی چهری اطرافیانم را پوشانده است..احساس میکنم ظلمت سیاهی خیانت دروغ تباهی تا آنجا در قلب اطرافیان و دوستانم فرو رفته است که به شاهرگ هایشان نیز رسیده است.خداوندا!این سرنوشتی که برای رقم خورده است آنچنان تلخ است که دلم می خواهم از ته دل فریاد بزنم و به آن لعنت بفرستم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو را به جای همه ی کسانی که نشناخته ام دوست می دارم
تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام دوست می دارم
برای خاطر عطر نان گرم
و برفی که آب می شود
و برای خاطر نخستین گل ها
تو را بخاطر دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه کسانی که دوست نمی دارم دوست می دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:13
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیچ کجا جز خواب

روی شانه هایت....

امنیت را برایم معنا نمی کند !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی می گویم دوستت دارم
شاید تصور کنی تنها چند واژه ی ساده را در کنار هم گذاشته ام

و جمله ای را بیان کرده ام

اما...

این تنها یک جمله نیست

همین جمله کوتاه

دنیای لبریز از رویا های سبز و سرخ است

آری همین چند واژه خود کتابیست سر شار از معنا !

دوستت دارم،یعنی بی حضور تو زندگی برایم بی معناست

بی تو دنیای من به سردی می گراید و چشمانم بی فروغ میگردد !

دوستت دارم،یعنی قلب من منزلگاه توست

و وجودم سرزمینی که تخت پادشاهی را تنها لایق تو می داند
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی می گویم دوستت دارم
شاید تصور کنی تنها چند واژه ی ساده را در کنار هم گذاشته ام

و جمله ای را بیان کرده ام

اما...

این تنها یک جمله نیست

همین جمله کوتاه

دنیای لبریز از رویا های سبز و سرخ است

آری همین چند واژه خود کتابیست سر شار از معنا !

دوستت دارم،یعنی بی حضور تو زندگی برایم بی معناست

بی تو دنیای من به سردی می گراید و چشمانم بی فروغ میگردد !

دوستت دارم،یعنی قلب من منزلگاه توست

و وجودم سرزمینی که تخت پادشاهی را تنها لایق تو می داند
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:00
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ