یافتن پست: #رای

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
سربازی راهیست برای آدم کردن پسرها...



اما هیچ راهی برای آدم کردن دخترها وجود نداره!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:01
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
پیامی برای دختران :

ز گهواره تا گور دانش بجوی چون از شوهر خبری نیست!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:56
+1
be to che???!!
be to che???!!
KHEYLI BEBAKHSHID KE IN HARFO MIZANAM VALI AGHAYONE KARBAR...
AGHAYONI KE ONLIN HASTID ALAN TOROKHODA 1 ZARE ZARFIAT HATON RO BEBARID BAAAAAAAAALAAA
9 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 00:26
+3
-2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


من و تو برای رسیدن به هم هیچ چیز کم نداریم!! به غیر از یک معجزه ...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 23:19
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

من سکوت خویش را گم کرده ام
لاجرم دراین هیا هو گم شدم

من که خود افسانه میپرداختم

عاقبت افسانه مردم شدم ای
سکوت ای مادر فریاد ها
تو کجایی تا بگیری داد من

دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:35
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

بهترین بهترین من: خوب خوب نازنین من!
نام تو همیشه مرا مست میکند
بهتر از شراب بهتر از تمام شعرای ناب!
نام تو ،اگر چه بهترین سرود زندگی است
من تو را به خلوت خدایی خیالی خود:
"بهترین بهترین من"خطاب میکنم، بهترین بهترین من!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:26
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
امشبم، آغوشت نیست، اما!

خیالت را به آغوش میکشم

عطر تنت را میبویم؛

نوازش صورتت را

با گونه هایم......

به هیچ نمیدهم.....

امشب اینگونه است!

فردا شب و شبهای دگر را چه کنم !!!؟

دلم می گیرد

وقتی ...

می نویسم فقط برای تو ...

ولی ...

همه می خوانند جز تو

میترسم.......!

میترسم.....

ﺁﻧﻘﺪﺭ ﭘﯿﺶ ﺍﯾﻦ ﻭ ﺁﻥ

ﺍﺯ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﯾﺖ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮﺩﻩ ام،ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ

ﺳﺮﺍﻏﺖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ،ﺷﺮﻡ ﺩﺍﺭﻡ

ﺑﮕﻮﯾﻢ...............

میخواهد تنهایم بگذارد..........!

دلم مرگ میخواهد.........!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:04
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


گاهی شلوغی پیاده رو، بهانه ی خوبیست که دست های کسی را برای همیشه گم کنی، درست در لحظه ای که تکه ای از "دوستت دارم" هنوز در دهانت است...!


دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم
نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت
برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم
و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:49
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

این روزها حالم همچون دایره ای میماند که هیچ گوشه ای برایش دنج نیست


دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:42
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ