♥ نگار ♥
"دوســـتــت دارم" را برای هر دویمان فرستادی !!
هم مــــن !!
هـــــم او !!!
خیـــانت می كـــــردی یا عــدالــَت !!??
هم مــــن !!
هـــــم او !!!
خیـــانت می كـــــردی یا عــدالــَت !!??










