یافتن پست: #رای

saman
saman
در CARLO
با تشکر فروان از مدیریت سایت برای بروز رسانی و باز گرداندنه سایت

به افتخارشون 

جیغ و هورا{-37-}{-21-}{-41-}{-37-}{-21-}{-41-}{-37-}{-21-}{-41-}

{-37-}{-21-}{-41-}{-37-}{-21-}{-41-}{-37-}{-21-}{-41-}{-37-}{-21-}{-41-}


آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/10 - 12:57]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 12:56
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
17 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 16:06
+4
saman
saman
در CARLO
گر آماده نباشیم ارزشمندترین زمان ها را نیز از دست خواهیم داد ، و کسی که آماده

نیست بخت کمتری برای پیروزی خواهد داشت ، آمادگی یعنی بروز بودن

در هر حرفه و کاری . . 
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 15:48
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خانماااااااااااااااااااا دیدید چقدر بعضی از مردا لوسن تو اکثررررررررر پرو فایلشون می نویسن دارم می رممممممممممممممم چند روزی نیستممممممممم فکر کنم علت این کارشون اینه (کم بود محبت) دارن دلشون می خواد التماسشون کنیم منت بکشیم نریدن اما هههههههه نمی گیم (درسته؟؟؟؟)
6 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 15:15
+5
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جهنم برای دخترا یعنی اینکه:
برین تو آسانسور
دکمه رو فشار بدید
در بسته میشه
بعد یهو میبینین یه سوسک بالدار رو سقفه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 15:10
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این روزها عده ای یه جورایی زیرابی
میرن که دلت میخواد بهشون بگی:
من نگاه نمیکنم ،بیا بالا یه نفسی
بکش لااقل خفه نشی!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عارفی را دیدم که در دستی آب داشت و در دستی آتش.
می گفت می روم تا آب در دوزخ ریزم و آتش در بهشت افکنم
تا کسی خدا را نه از بیم آتش پرستد و نه از ذوق بهشت...
خدا را برای خدا باید خواست!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:33
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:24
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:15
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:11
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ