یافتن پست: #رای

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 00:49
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/05/7 - 00:10]
7 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 00:09
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

آدمهای ساده را دوست دارم.
همان ها که بدی هیچ ﮐس را باور ندارند
.
همان ها که برای همه لبخند دارند.
همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند
.
آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد
.
آدم های ساده را دوست دارم
. بوی ناب “آدم” می دهند

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 23:50
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
اگه 1% احیانا من مخاطب خاص کسی هستم از همین تریبیون اعلام میکنم رودرباسی نکن بیا اعلام کن یا حداقل لایک کن می شینیم سر میز مذاکره .الان عصر عصره گفتگو و رایزنیه .خخخ:d
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 23:37
+7
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

خاله
معنای لغوی: خواهر مادر معنای استعاره ای: هر زنی که با مادر رابطه ی گرم و صمیمی داشته باشد. نقش سمبلیک: یک خانم مهربان و دوست داشتنی که خیلی شبیه مادر است و همیشه برای شما آبنبات و لباس می خرد. غذای مورد علاقه: آش کشک. ضرب المثل: خاله را میخواهند برای درز ودوز و گرنه چه خاله چه یوز. خاله ام زائیده، خاله زام هو کشیده. وقت خوردن خاله خواهرزاده رو نمی شناسه. اگه خاله ام ریش داشت، آقا داییم بود. زیر شاخه ها: شوهر خاله: یک مرد مهربان که پیژامه می پوشد و به ادبیات و شکار علاقه مند است. دختر خاله/پسر خاله: همبازی دوران کودکی که یا در بزرگسالی عاشقش می شوید اما با یکی دیگه ازدواج می کنید یا باهاش ازدواج می کنید اما عاشق یکی دیگه هستید. مشاغل کاذب: خاله زنک بازی، خاله خانباجی. چهره های معروف: خاله خرسه، خاله سوسکه. داشتن یک خاله ی مجرد در کودکی از جمله نعمات خداوندی است.

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 22:44
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دلـــــــــم میگـــــــــیردوقـــــــــــتـی مــــــــــــــــیدآنم در دنـــــــــــــیآیِ بــــــــــه این بــــــــزرگی هیچ دلـــــی نیســت کــه بـــرایِ مـن تنـــگ شـــود .... {-60-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 22:09
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو.
برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه
.
برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن
.
برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر .
برای عشق وصال کن ولی فرار نکن .
برای عاشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن .
برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش .
برای عشق خودت باش ولی خوب باش.

2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 21:44
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

نیا نیا گل نرگس،جهان که جای تو نیست
دو صد ترانه به لب ها،یکی برای تو نیست

نیا نیا،گل نرگس که در زلال دلی
هزار آینه
نقش و یکی زخال تو نیست

نیا نیا گل نرگس فدا شوی مولا
هزار نامه کوفی یکی برای تو نیست

1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 21:34
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

پرسیدم چطور بهتر زندگی کنم؟ با کمی مکث جواب داد:
گذشته‌ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر
با اعتماد زمان حالت را بگذران
و بدون ترس برای آینده آماده شو
ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه‌ای بیانداز
شک‌هایت را باور نکن
و هیچگاه به باورهایت شک نکن
زندگی شگفت انگیز است، در صورتی‌که بدانی چطور زندگی کنی

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 21:14
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی هرچی سعی می کنی

برای مخاطب خاصت بیشتر مرغ عشق باشی

لا مصب بیشتر انگری برد میشه!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 20:13
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ