یافتن پست: #رای

sara
sara
یه رفیق دارم وقتی تو سانتافه‌ َش به دخترا تیکه میندازه بیش از 90% دخترا با لبخند جوابش رو میدن.
یه بار اومد تو پراید من و تیکه انداخت به چند تا دختر،
.
.
.
و تازه اونجا بود که فهمید کچله
دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 11:00
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
ماهی را هروقت از آب بگیری ساعتی دیگر میمیرد.
تازه نیست گرفتن ماهی از دریا
نطفه ی شروع دوباره است که در کالبد ماهی میمیرد.
کاش پرنده ای از قفس آزاد کنیم.
با گرفتن هرماهی،پرنده ای در قفس میمیرد.
به شوق دریا،ازاتاقم تاساحل راشناکردم
امادریاشوقی برای آبهای آزاد نداشت.
بادستان کوچکم،قایق بزرگی ساخته ام
تاماهی قرمزهای تنگ بلور،دریارا خواب نبینند.
آخرین ویرایش توسط A-Sh-F در [1392/04/22 - 10:42]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 10:42
+3
alifabregas
alifabregas
زندگی کن به شیوه خودت …
با قوانین خودت … !!!
مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند …
برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی …
چه خوب … چه بد …
موضوع صحبتشان خواهی شد …!
پس زندگی کن به شیوه خودت …
چه خوب … چه بد …
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 20:57
+3
alifabregas
alifabregas
کنــارت هستند ؛ تا کـــی !؟
تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …
از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!
وقتی کســی جایت آمد …
دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟
تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند ….
میگویــند : عاشــقت هســتند برای همیشه نه ……
فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !
و این است بازی باهــم بودن … !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 19:01
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
این پسرایی که قدشون بلنده
چشم ابرو مشــــکین
تــــــه ریش دارن
همونایی که پیرهن چهارخونه میپوشن ...










از همین تریبون آرزوی مرگ دوس دخترشونو دارم:D
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 13:58
+7
sasan pool
sasan pool
یک خبر فوتبالی عجیب حتما در دیدگاه بخونید.
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 13:10
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
زندگی شاید همین باشد ، یک فریب ساده و کوچک ، آن هم از دست کسی که تو دنیا را جز با او و جز برای او نمی خواهی !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 11:22
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
آهای روزگار ...
برایم مشخـــص کن ...
این بــار کــدام سازت را کوک کــرده ایی تا برایم بزنـــی ...
می خواهـــم رقصــم را با سازت ...
هماهنگ کنم...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 11:19
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
زندگی می گذرد، با خوبی ها و بدی هایش، با کمی و کاستیهایش، با آرامش و خشم هایش، حرص و هیجان ها، شاید اما بیش از هر چیز با روزمرگی.
زندگی می گذرد، در تشویش و تردیدها، به سرعت می گذرد، گذشت زمان را حس نمی کنی و فقط حس می کنی که اتفاقی در شرف وقوع است.
آرزو می کنم، هدیه ای برای همه، آنها که می شناسم و نمی شناسم، کاشکی آن اتفاق بیافتد، اتفاقی به نام "خوشبختی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 11:09
+6
sanaz
sanaz
در CARLO
وسه یعنی وص شیرین دولب

بوسه یعنی عشق دراعماق شب

بوسه یعنی مستی ازمشروب عشق

بوسه یعنی آتش وگرمای تب

بوسه یعنی لذت ازدلدادگی

بوسه یعنی لذت ازشب لذت ازدلدادگی

بوسه یعنی ازشب لذت ازدیوانگی

بوسه یعنی حس خوب طعم عشق

بوسه یعنی طعم شیرین به رنگ سادگی

بوسه یعنی آغازی برای ماشدن

بوسه یعنی لحظه ای بادلبرتنهاشدن
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 21:22
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ