یافتن پست: #رای

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

رویاهایت را رها مکن...

بگذار هر روز رویایی باشد

بگذار هر روز دلیلی باشد برای زندگی

ر ویاهایت را رها مکن...

میدانم بسیار دشوار است

و گاهی تردید می کنی که به این همه می ارزد؟

به زندگی اعتماد کن

در آمدن آفتاب را بنگر و خدایت را ستایش کن

و من به تو ا یمان دارم...


دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 16:18
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

دل نوشته یک دختر رو 10000تومانی

پشت ده هزار تومانی نوشته بود:

پدر معتادم برای همین پولی که پیش توست یک شب مرا به دست صاحب خانه مان سپرد...

خدایا چقدر میگیری...!!که بگذاری شب اول قبر قبل از اینکه تو ازم سوال کنی من یه چیزایی ازت بپرسم؟


2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 16:04
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

برای تبدیل رویا به واقعیت ۷ قدم کافی است: ۱. انتخاب هدف ۲. بالا بردن شور و شوق رسیدن به هدف ۳. ایجاد این باور قوی که" من می توانم به این هدف برسم." 4. تعیین ضرب العجل برای رسیدن به هدف ۵. نوشتن هدف ۶. خرد کردن هدف به اهداف کوچک ۷. خرد کردن هدف های کوچک به وظایف روزانه


آخرین ویرایش توسط A-Sh-F در [1392/04/23 - 15:52]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 15:52
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
با سلام خدمت دوستان عزیزم : حتما محیط جدید درج مطلب و عکس را مشاهده کرده اید و احتمالا برخی ها مثل بنده دچار مشکل شده اند : خوب از دوستان جویا شدم و راهنمایی کردند و بنده هم خدمت شما عرض میکنم : به علت تجمع بیش از حد کروکی ها ابتدا ( Ctrl + F5) بزنید و بعد به راحتی میتوانید درج مطلب و عکس کنید : با تشکر .......

لطفا بازنشر بفرمائید برای دیدن و مطلع شدن مابقی اعضای محترم سایت .
آخرین ویرایش توسط A-Sh-F در [1392/04/23 - 15:49]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 15:48
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

تو از منی و من از تو چرا که درد یکیست

که آنچه با من و تو روزگار کرد یکیست

عجیب نیست که من با تو نیز تنهایم

که در مقابل آیینه زوج و فرد یکیست

چه فرق می کند اکنون،بهار یا پاییز

برای ما که کویریم سبز و زرد یکیست

من و تو دشمن تقدیر یک دگر هستیم

ولی چه سود، که تسلیم با نبرد یکیست

دلم به دور تو سیاره ای است سرگردان

که شیوه من و این چرخ هرزه گرد یکیست

خدا یکی تو یکی پس از آستان غمت

نمی روم که بدانندحرف مرد یکیست


دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 14:56
+3
saman
saman
در CARLO
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/23 - 14:27]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 14:27
+2
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
@jojoo سارا سارا سارااااااااااااا بياين زودبهش راي بدين:d [لینک]
آخرین ویرایش توسط AsiyE در [1392/04/23 - 13:27]
7 دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 13:24
+7
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 13:12
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
رفتي نامرد؟؟؟ از زندگيم رفتي اما ازقلبم و روياهام كه نرفتي... چن روزيه كه حتي توخوابمم ديگه نمياي...نميگي من اينجا ازبي توبودن ميميرم؟؟؟
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 12:49
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 12:22
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ