یافتن پست: #رای

alifabregas
alifabregas
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 14:40
+3
binam
binam
در CARLO
و باز داستان زیبای انتظار
شاید به دید همه انتظار تلخ باشد
اما به دید من زیباست
شیرین است
چرا که همین اندک درصدی که میدانم ممکن است بیایی
برای زنده ماندنم کافیست
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 13:34
+4
binam
binam
آغوشت را تا میتوانی باز کن خدا
من با تمام خستگی ام باز رو به سوی تو آورده ام
دلت میگیرد میدانم
من همیشه خستگی هایم را برایت آورده ام



بی نام
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 13:09
+2
alifabregas
alifabregas
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 12:56
+3
saman
saman
در CARLO
برای درد بی دوا بگو طبیب می شوی

کمی برای خنده ام بگو که سیب می شوی

اگر چه من حبیبه ام بدان برای این دلم

عزیز نه، کمی برای من حبیب می شوی

برای دوست داشتن ات کمی ترانه می شوم

بمان ولی بدان فقط تو هم رقیب می شوی

و باز با نگاه خود به این دلم اشاره کن

نگو دوباره می روم و تو غریب می شوی

نگو ستاره می شوم که فاصله بهانه است

به هر کجا که بنگرم به دل قزیب می شوی

اگر که جای قافیه نشسته ای کمی بخند

برای درد بی دوا بگو طبیب می شوی
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/12 - 12:33]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 12:31
+4
saman
saman
در CARLO
به التماس نجیبم بخند حرفی نیست

شکسته پای شکیبم بخند حرفی نیست

در امتداد جنونم بیا و رو در رو

به خنده‫های عجیبم بخند حرفی نیست

از آخرین نفس کوچه هم پرم دادند

به این غروب غریبم بخند حرفی نیست

طلسم اشک مرا با فریب دزدیدند

تو هم برای فریبم بخند حرفی نیست

من از عبور نگاهی شکستهام، آری

شکستن است نصیبم بخند حرفی نیست

به حال من پری دل گرفته هم خندید

تو هم بخند حبیبم ـ بخند حرفی نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 11:54
+5
ساناز
ساناز
یکی باش برای یک نفر ...... نه تصویری مبهم در خاطره های صد نفر
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 11:50
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
بهانه هایت برای رفتن چه بچه گانه بود چه بیقرار بودی زودتر بروی از دلی که روزی بی اجازه وارد آن شده بودی… من سوگوار نبودنت نیستم !! من شرمسار این همه تحملم …
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 11:43
+7
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
برای بعضی دردها

نه می توان گریه کرد نه می توان فریاد زد

برای آرامش بعضی دردها

فقط می توان نگاه کرد و بی صدا شکست…!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 09:12
+5
alifabregas
alifabregas
سفید شد موهایی که برای برگشتنت آراسته بودم..
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 20:23
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ