یافتن پست: #رای

roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/03/1 - 09:40
+2
roya
roya
در CARLO
جدیدترین علل مرگ و میر در ایران
ذوق مرگ

علت : رفاه بیش از حد بعد از گرانیهای اخیر



زخم بستر

علت : کندی اینترنت برای دانلود مجموعه آثار افتخاری





پارگی روده

علت: خندیدن بیش از حد هنگام تماشای بیست و سی



سکته مغزی

علت : محاسبه قیمت ارز براساس نظر رییس جمهور (۱۲۲۶تومان) و قیمت آزاد آن



تومور مغزی

علت : تلاش برای درک جدول آمار تورم مورد نظر بانک مرکزی



مننژیت مزمن

علت : تلاش برای گرفتن یارانه دی ماه از عابر بانک قبل از واریز



دق مرگ

علت : غصه حاصل از دیدن فقر و جنایت و بیکاری در اروپا
دیدگاه  •   •   •  1392/02/31 - 14:40
+4
roya
roya
در CARLO
دختر کوچولو وارد مغازه شد و کاغذی به طرف بقال دراز کرد و گفت:
مامانم گفته چیزهایی که در این لیست نوشته بهم بدی، این هم پولش.
بقال کاغذ رو گرفت و لیست نوشته شده در کاغذ را فراهم کرد و به دست دختر بچه داد، بعد لبخندی زد و گفت:
چون دختر خوبی هستی و به حرف مامانت گوش می دی، می تونی یک مشت شکلات به عنوان جایزه برداری.
ولی دختر کوچولو از جای خودش تکون نخورد، مرد بقال که احساس کرد دختر بچه برای برداشتن شکلات ها خجالت می کشه گفت: "دخترم! خجالت نکش، بیا جلو خودت شکلاتهاتو بردار"
دخترک پاسخ داد: "عمو! نمی خوام خودم شکلاتها رو بردارم، نمی شه شما بهم بدین؟"
بقال با تعجب پرسید:
چرا دخترم؟ مگه چه فرقی می کنه؟
و دخترک با خنده ای کودکانه گفت: آخه مشت شما از مشت من بزرگتره!

--------------

داشتم فکر میکردم حواسمون به اندازه یه بچه کوچولو هم جمع نیس که بدونیم و مطمئن باشیم که
مشت خدا از مشت ما بزرگتره!
دیدگاه  •   •   •  1392/02/31 - 13:14
+4
roya
roya
در CARLO
bache ha berido in linko bebinid jalebeeee [لینک]
آخرین ویرایش توسط administrator در [1392/02/31 - 12:35]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/31 - 12:32
+4
binam
binam
با سلام به همه دوستان عزیز
میلاد دردانه ی امام رضا علیه السلام
و نور چشم ایشان یعنی امام جواد علیه السلام رو به همه تبریک عرض میکنم
با یک حدیث از این امام بزرگوار هدیه کوچک معنوی به مناسبت این میلاد به شما تقدیم میکنم

قالَ الإمام الجواد - علیه السلام - : مَنْ أصْغی إلی ناطِق فَقَدْ عَبَدَهُ، فَإنْ كانَ النّاطِقُ عَنِ اللهِ فَقَدْ عَبَدَاللهَ، وَ إنْ كانَ النّاطِقُ یَنْطِقُ عَنْ لِسانِ إبلیس فَقَدْ عَبَدَ إبلیسَ.

«مستدرك الوسائل، ج 17، ص 308، ح 5»

امام جواد - علیه السلام - فرمود: هركس به شخصی سخنران علاقمند و متمایل باشد، بنده اوست، پس چنانچه سخنور برای خدا و از ـ احكام و معارف ـ خدا سخن بگوید، بنده خداست، و اگر از زبان شیطان ـ و هوی و هوس و مادیات ـ سخن بگوید، بنده شیطان خواهد بود.


انشاء الله که همه ما شنوندگان کسانی باشیم که مدح اهل بیت رو برامون میگن و نقل احادیث این بزرگواران رو میکنن


در پناه حق
دیدگاه  •   •   •  1392/02/30 - 21:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حکایت بلند درخت ها
بماند
برای بهار
ورق بزن
به اندازه ی یک برگ هم
از افتادن بخوانیم....
آنجا که تیرهای برق
دل درخت را می سوزانند...
و پرنده قصه ی خود را
بر کابل ها
خاموش می نشیند....
دیدگاه  •   •   •  1392/02/30 - 18:22
+4
roya
roya
در CARLO
سی ثانیه پای صحبت برایان دایسون

فرض کنید زندگی همچون یک بازی است.
قاعده این بازی چنین است که بایستی پنج توپ را در آن واحد در هوا نگهدارید و مانع افتادنشان بر زمین شوید. جنس یکی از آن توپها از لاستیک بوده و باقی آنها شیشه ای هستند. پر واضح است که در صورت افتادن توپ پلاستیکی بر روی زمین، دوباره نوسان کرده و بالا خواهد آمد، اما آن چهار توپ دیگر به محض برخورد ، کاملا شکسته و خرد میشوند.
او در ادامه میگوید : آن چهار توپ شیشه ای عبارتند از خانواده، سلامتی، دوستان و روح خودتان و توپ لاستیکی همان کارتان است.كار را بر هیچ یك از عوامل فوق ترجیح ندهید، چون همیشه كاری برای كاسبی وجود دارد ولی دوستی كه از دست رفت دیگر بر نمیگردد، خانواده ای كه از هم پاشید دیگر جمع نمیشود،‌ سلامتی از دست رفته باز نمیگردد و روح آزرده دیگر آرامشی ندارد
دیدگاه  •   •   •  1392/02/30 - 17:27
+7
AmiR
AmiR
خارپشتی شده‌ام

که تیغ‌‌هایش

دنیای امنی برایش ساخته

اما ...

حسرت نوازشی عاشقانه

تا ابد ...

بر دلش مانده است..!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/02/30 - 13:50
+3
parisa
parisa
من زاده خردادم....
متولد برج دوپیکر،میدانی تعبیرش را؟
در زمانه ای که بسیاری ازنبودن یک حامی قابل اعتمادبرای خود نالانند،
تو
اگرمرا بدست آورده باشی،بعنی همواره دو حامی مطمئن راپشتیبان خود,
خواهی داشت..........
دیدگاه  •   •   •  1392/02/29 - 22:03
+7
محمدرضا تاجوک
محمدرضا تاجوک
داشتم برای امتحان ، تو خونه تقلب مینوشتم ، خواهرم به مامانم به شوخی گفت : ببین داره چیکار میکنه ؟؟ تقلب مینویسه …!!!!
.
مامانم موند چی بگه ، اومد تقلبو پاره کردو گفت : ما تو این خونه نماز میخونیم……!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/29 - 20:35
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ