یافتن پست: #رای

AmiR
AmiR
مردی به همسرش این گونه نوشت:

عزیزم این ماه حقوقم را نمی توانم برایت بفرستم به جایش 100 بوسه برایت فرستادم.

عاشقتم اميدوارم حالت خوب باشه

همسرش بعد از چند روز اینجوری جواب داد :

عزیزم از اینکه 100 بوس برام فرستادی نهایت تشکر را می کنم . ریز هزینه ها :

1) با شیر فروش به 2 بوس به توافق رسیدیم.

2) معلم مدرسه بچه ها با 7 بوس به توافق رسیدیم !

3) صاحب خانه هر روز می اید و 2-3 بوس از من می گیرد .

5) با سوپر مارکتی فقط با بوس به توافق نرسیدیم بنابرین من آیتم های دیگری هم به او دادم.

5) سایر موارد 40 بوس .

نگران من نباش!! هنوز 35 بوس دیگر برایم باقی مانده که امیدوارم بتونم تا اخر این ماه با اون سر کنم
دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 19:59
+2
roya
roya
در CARLO
* تا حالا دقت کردین همیشه وقتی حوله رو تو حموم میخوای برداری یکی از لباسات میفته رو زمین خیس میشه ؟!

* تا حالا دقت کردین دو ساعت درس میخونی ساعتو نگاه میکنی میبینی نیم ساعت گذشته !
نیم ساعت میای پای کامپیوتر ساعتو نگاه میکنی میبینی دو ساعت گذشته ؟!

* تا حالا دقت کردین وقتی تو زندگیتون یه روزنه ی امید پیدا میشه سریع یه پترس فداکار پیدا میشه که دستشو بکنه توش ؟

* تا حالا دقت کردین وقتی موبایلتون میوفته زمین سریع برش میدارین ببینین ، چیزیش شده یا نه ولی وقتی رفیقتون می خوره زمین هرهر بهش می خندین !

* تا حالا دقت کردین این داورای خط دروازه فقط دقت میکنن . . . !

* تا حالا دقت کردین ۹ ماهی که تو شکمِ مامانمون هستیم، جزء سنمون حساب نمیشه ؟!

* تا حالا دقت کردین همه مجری های صدا و سیما دوست دارن بیشتر در خدمت مهمان برنامه باشن اما وقت برنامه این اجازه رو بهشون نمیده ؟

* تا حالا دقت کردین بعضی حرفارو هر چقدم بقیه بگن , تا خودت تجربه نکنی و به غلط کردن نیفتی باور نمی کنی !

* تا حالا دقت کردین وقتی یه آهنگ قدیمی* گوش میدیم، به جایی* اینکه به خود آهنگ گوش بدیم به خاطره*هایی* که با آهنگ داشت
دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 09:55
+2
roya
roya
در CARLO
* تا حالا دقت کردین چرا با موسیقی سنتی نمیشه رقصید؟

* تا حالا دقت کردین چرا اکثر ماشینها یا سفیدن یا سیاه یا نقره ای؟

* تا حالا دقت کردین چرا نمیشه با کت و شلوار کتونی پوشید؟

* تا حالا دقت کردین چرا زنها وقتی رژلب می زنن گردنشون رو به سمت آینه دراز می کنن؟

* تا حالا دقت کردین چرا مردم تو تاکسی راجع به سیاست صحبت میکنن؟

* تا حالا دقت کردین چرا وقتی خانومها به تقاطع می رسن بجای ترمز رو گاز فشار میارن؟

* تا حالا دقت کردین چرا قسمت مردانه اتوبوس بزرگتر از قسمت زنانه است؟

* تا حالا دقت کردین چرا تو اتوبان دست انداز میذارن؟

* تا حالا دقت کردین چرا کسی برای صبحونه کسی رو مهمون نمیکنه؟

* تا حالا دقت کردین چرا پشت کامیونها شعر می نویسن ؟

* تا حالا دقت کردین چرا با پیتزا دوغ نمیخورن؟

* تا حالا دقت کردین چرا با اینکه همه فضولند از فضولی بدشون میاد؟

* تا حالا دقت کردین چرا مردها ترجیح میدن گم شن اما آدرس نپرسن؟

* تا حالا دقت کردین چرا بچه ها همه خانوما رو خاله خودش میدونه ؟

* تا حالا دقت کردین وقتی خودکارت قطع میشه یه جا دیگه تستش میکنی مینویسه ، ولی دوباره جای قبلیش میخوای بنویسی نم
دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 09:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بدترین حسرتی که در زندگی میخوریم
از کارهای خطایی که مرتکب شده ایم ، نیست …
بلکه از این است که…
چرا کارهای درست را برای کسی که لیاقتش را نداشته
انجام داده ایم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/02/27 - 22:23
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگرعمرکائنات رایکسال فرض کنیم، اولین انسانها درساعت ٢٢ و سی دقیقه روز آخرماه دوازدهم پیدا شده اند،
و اولین تمدنها درساعت ٢٣ و ۵٩ دقیقه و ٢٠ ثانیه، و آئینهای سه گانه یهودی و مسیحی و اسلام بترتیب درساعت
های ٢٣ و ۵٩ دقیقه و ۵۴ و ۵۵ و ۵۶ ثانیه، و درحال حاضر مادرثانیه پنجاه و نهم ازساعت بیست و چهار روز آخر
از ماه دوازدهم بسر میبریم
دیدگاه  •   •   •  1392/02/27 - 21:26
+1
Milad
Milad
دست های کوچکش به زور به شیشه های ماشین شاسی بلند می رسد
التماس می کند : آقا... آقا " دعا " می خری؟
و او بی اعتنا تسبیح دانه درشتش را می گرداند و
برای فرج آقا " دعا " می کند....!
دیدگاه  •   •   •  1392/02/27 - 13:54
+2
Milad
Milad
الان تو اخبار شنیدم
که دود قلیون حاوی ۸۴۰۰ سم خطرناک برای بدنه...
خیلی ترسیدم.
بیاین به هم قول بدیم
هیچ وقت دیگه اخبار گوش ندیم:))
2 دیدگاه  •   •   •  1392/02/27 - 13:51
+1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
آدم هـــای تنهایـــــــی را می شناســــــــم
که تــــمام دلیلشان برای تــنهایـــــی
تـــــــــــرس از تنهاتــــــــــــر شـــــــــدن است {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/27 - 13:39
+6
roya
roya
در CARLO
2 دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 13:03
+5
binam
binam
شب جمعه اول ماه رجب را لیلة الرغائب گویند.
از برای آن عملی از حضرت رسول صلی الله علیه و اله وارد شده با فضیلت بسیار که سید در "اقبال" نقل کرده است.از جمله فضیلت این آن که گناهان بسیار به سبب او آمرزیده شود و آن که هر که این نماز را بگزارد چون شب اول قبرش شود حقتعالی بفرستد ثواب این نماز را به سوی او به نیکوترین صورتی باروی گشاده درخشان و زبان فصیح پس به وی گوید: ای حبیب من بشارت باد تورا که نجات یافتی از هر شدت و سختی گوید:تو کیستی؟به خدا سوگند که من روئی بهتر از روی تو ندیده ام و کلامی شیرین تر از کلام تو نشنیده ام و بوئی بهتر از بوی تو نبوئیدم.گوید:من ثواب آن نمازم که در فلان شب از فلان ماه از فلان سال بجا آوردی آمدم امشب به نزد تو تا حق تورا ادا کنم و مونس تنهایی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود من سایه بر سر تو خواهم افکند.پس خوشحال باش که خیر از تو معدوم نخواهد شد هرگز

مفاتیح الجنان/اعمال ماه رجب

(التماس دعا)
دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 12:09
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ