یافتن پست: #رای

AmiR
AmiR
اینجا سرزمینی ست که برای نگهداشتن آنکه دوسش داری باید تن بدهی نه قلب{-31-}{-31-}{-31-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 22:15
+5
binam
binam
قالَ الإمام الجواد - علیه السلام - : مَنْ أصْغی إلی ناطِق فَقَدْ عَبَدَهُ، فَإنْ كانَ النّاطِقُ عَنِ اللهِ فَقَدْ عَبَدَاللهَ، وَ إنْ كانَ النّاطِقُ یَنْطِقُ عَنْ لِسانِ إبلیس فَقَدْ عَبَدَ إبلیسَ.

«مستدرك الوسائل، ج 17، ص 308، ح 5»

امام جواد - علیه السلام - فرمود: هركس به شخصی سخنران علاقمند و متمایل باشد، بنده اوست، پس چنانچه سخنور برای خدا و از ـ احكام و معارف ـ خدا سخن بگوید، بنده خداست، و اگر از زبان شیطان ـ و هوی و هوس و مادیات ـ سخن بگوید، بنده شیطان خواهد بود.
دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 21:51
+3
AmiR
AmiR
اینجا سرزمینی ست که برای نگه داشتن آنکه دوستش داری بایدتن بدهی نه قلب{-35-}{-35-}
دختری که واقعا عاشق کسی باشه از همه چیش میگذره و دست به هرکاری میزنه{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 13:23
+2
binam
binam
داشــتن مغــز دلــیل قطعــی بــر انسآن بودن نیست. . .
پســته و بــادم هــم مـغــز دارنــد. . .
بـــرای انـــسآن بــودن. . .
بــــآیـــد شعـــور داشـــــت. . .
دیدگاه  •   •   •  1392/02/22 - 20:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕ܓ✿ܓ✿
►◄ما چقدر برای هم فیلم بازی کردیم
►◄خندیدیم اما غم
►◄گریمی نبود که پاک شود
►◄گریه کردیم اما
►◄خنده هامان جایزه می گرفت

►◄دنیای عجیبی ست
►◄زمین خوردیم ، دست زدند
►◄مُردیم ، دست زدند
►◄جدا شدیم ، دست زدند
◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕◕ܓ✿ܓ✿
دیدگاه  •   •   •  1392/02/22 - 20:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی دست کسیو میگیری ........

طوری بگیر که یه عمر بتونه به تو تکیه کنه .......

طوری بگیر که جز دست تو فکر دست دیگه ای تو ذهنش نیاد .....

این دست یه وقتایی تکیه گاه کسی میشه که کسی نداره .......

اونو تنها نذار .....

دستشو محکم بگیر .... برای یک عمر ......
دیدگاه  •   •   •  1392/02/20 - 22:03
+3
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
همانند پلی بودم برای عبورت...
به فکر تخریب من نباش...
رسیدی دست تکان بده...
من خود فرو میریزم...
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:15
+6
mohammad
mohammad
دوستت دارم‌ها را، نگه می‌داری برای روز مبادا

دلم تنگ شده‌ها را، عاشقتم‌ها را…



این‌ جمله‌ها را که ارزشمندند الکی خرج کسی نمی‌کنی!

باید آدمش پیدا شود!

باید همان لحظه از خودت مطمئن باشی و باید بدانی که فردا، از امروز گفتنش پشیمان نخواهی شد!

سِنت که بالا می‌رود کلی دوستت دارم پیشت مانده، کلی دلم تنگ شده و عاشقتم مانده که خرج کسی نکرده‌ای و روی هم تلنبار شده‌اند!

فرصت نداری صندوقت را خالی کنی.! صندوقت سنگین شده و نمی‌توانی با خودت بِکشی‌اش…

شروع می‌کنی به خرج کردنشان!

توی میهمانی اگر نگاهت کرد اگر نگاهش را دوست داشتی

توی رقص اگر پا‌به‌پایت آمد اگر هوایت را داشت اگر با تو ترانه را به صدای بلند خواند

توی جلسه اگر حرفی را گفت که حرف تو بود اگر استدلالی کرد که تکانت داد

در سفر اگر شوخ و شنگ بود اگر مدام به خنده‌ات انداخت و اگر منظره‌های قشنگ را نشانت داد

برای یکی یک دوستت دارم خرج می‌کنی برای یکی یک دلم برایت تنگ می‌شود خرج می‌کنی! یک چقدر زیبایی یک با من می‌مانی؟

بعد می‌بینی آدم‌ها فاصله می‌گیرند متهمت می‌کنند به هیزی… به مخ‌زدن به اعتماد آدم‌ها!

سواستفاده کردن و معرکه‌گیری…
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 21:44
+2
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
کاش دنیا یکبار هم که شده

بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد

این بردهای تکراری برایش؟!...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 21:18
+3
mina_z
mina_z
قدیما مراسم خواستگاری برای این بود خونواده ها دختر پسر رو بهم نشون بدن...... الان برای اینه که دختر و پسر خونواده هاشونو بهم نشون بدن....!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 21:17
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ