یافتن پست: #رای

peyman
peyman
دلـــــــم تــــــنــــــگ شـــــــــده
برای عکس هایی که پاره کردم و سوزانـدمشان...
برای دفتر خاطراتم که مدتهاست دیگر چیزی در آن نمی نویسم...
حـتـی برای آدمهای حسودی که دورو برم می چرخیدند و خـیـلـی دیـــرشناختمشان...!
برای بـی خـیـالــی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش...
خنده هایی که دارم فراموششان می کنم...
و برای خودم که حالا دیگـر خیلی عوض شده ام!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 20:10
+5
ali rad
ali rad
اگر او برای تو ساخته شده ..من برای تو ویران شده ام
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 19:48
+3
ali rad
ali rad
باران تکراری نمی شود،هروقت بیاید دوست داشتنی است.تو برای من بارانی..
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 19:37
+5
ALI SHABAN
ALI SHABAN
حمید عسکری، مازیار فلاحی و گروه «سون» در سالن ۵ هزار نفری کانادا به اجرای برنامه می‌پردازند
_________________________
ستاره های پاپ به کانادا می روند!

عسگری: هیچکس نمی‌تواند با این پکیج رقابت کند!

موسیقی ما - بهمن بابازاده: با شروع نیمه ابتدایی سال‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد خواننده‌ها و چهره‌های پر طرفدار پاپ تور برنامه‌های زنده‌شان را با تدارکات وسیع، برنامه ریزی کرده‌اند که به نظر می‌رسد بازار داغ کنسرت‌ها به خارج از کشور هم سرایت کند و هنرمندان داخلی برنامه‌های فراوانی را در سرتاسر جهان به اجرا در بیاورند.

با توجه به اینکه هنوز برنامه اجراهای داخل کشور اعلام نشده، با قاطعیت نمی‌شود در مورد کنسرت‌های داخل کشور صحبت کرد اما در روزهایی که رسانه‌ها در تعطیلات ابتدای سال به سر می‌بردند خبری کوتاه در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های پیش فروش بلیت‌های کنسرت منتشر شد که باعث خوشحالی زاید الوصف مخاطبان موسیقی خارج از کشور شد و بازتاب‌های فراوانی را هم به خود دید:
.:: ادامــــــــ ـ ـ ـ ـــه در دیــــــدگــ ـ ـ ـ ـ ــــاه ::.
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 19:35
+9
محمد
محمد
دانشجویی که سال آخر دانشکده خود را می‌گذراند به خاطر پروژه‌ای که انجام داده بود جایزه اول را گرفت.
او در پروژه خود از 50 نفر خواسته بود تا دادخواستی مبنی بر کنترل سخت یا حذف ماده شیمیایی «دی هیدورژن مونوکسید» توسط دولت را امضا کنند و برای این درخواست خود، دلایل زیر را عنوان کرده بود:
1-مقدار زیاد آن باعث عرق کردن زیاد و استفراغ می‌شود.
2- عنصر اصلی باران اسیدی است.
3-وقتی به حالت گاز در می‌آید بسیار سوزاننده است.
4- استنشاق تصادفی آن باعث مرگ فرد می‌شود.
5-باعث فرسایش اجسام می‌شود.
6-حتی روی ترمز اتومبیل‌ها اثر منفی می‌گذارد.
7-حتی در تومورهای سرطانی یافت شده است.
از پنجاه نفر فوق، 43 نفر دادخواست را امضا کردند. 6 نفر به طور کلی علاقه‌ای نشان ندادند و اما فقط یک نفر می‌دانست که ماده شیمیایی «دی هیدروژن مونوکسید» در واقع همان آب است!
عنوان پروژه دانشجوی فوق «ما چقدر زود باور هستیم» بود!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 16:57
+17
poria
poria
هر کس بر اندیشه اش استوار است، پس باید اندیشه را بسوی نیکی و درستی و نیکبختی گرایش دهد تا بر بدی و زشتی چیره شود و زندگانی از تباهی و پستی رهایی یابد. (اوستا)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 16:39
+3
poria
poria
من شادی را برای شما آفریدم. راست گفتار و برپا دارنده ی نیکی باشید. (اوستا)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 16:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من یک زنم !
نه جنس دوم ،
نه یک موجود تابع ،
نه یک ضعیفه،
نه یک تابلوی نقاشی شده ،
... .........نه یک عروسک متحرک برای چشم چرانی،
نه یک کارگر بی مزد تمام وقت ....
باور داشته باش
من هم اگر بخواهم ،
می توانم خیانت کنم ،
بی تفاوت وبی احساس باشم ،
بی ادب و شنیع باشم ،
بی مبالات و کثیف باشم ....
...............
اگر نبوده ام و نیستم ،
نخواسته ام و نمی خواهم !!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 15:59
+5
poria
poria
جمله " آدمی و جایزالخطا " بزرگترین شیره مالوندن سر خودمونه واسه کارای اشتباهمون
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 14:59
+5
سحر
سحر
وقتی کــه نیستی شکـــــ دارم که بیایی وقتی هم که می آیــــی مطمئن نیستـــــــم که میمانی وقتی هــــم که میروی ... ... ... نمیدانم که باز میگردی یا نــه این دو دلــــــــی ها دوراهـــــــی ها دوگانگـــــی ها مرا خواهد کشت.. بیـــــــــــا... و یا یک بار برای همیشه نیـــــــــــا..!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 14:30
+15

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ