♥ نگار ♥
تـ ـو بـ ـرو....
مـ ـن هم برای اینکـ ـه راحـ ـت تر بروی...
می گویـ ـم : برو "خیـ ـالی نیسـ ـت "
...امـ ـا...
کیسـ ـت که ندانـ ـد...
... ... ... ...بی تـ ـو...
تنهـ ــا چیـ ـزی کـ ــه هسـ ـت.....
"خیـ ـال توسـ ـت"........
مـ ـن هم برای اینکـ ـه راحـ ـت تر بروی...
می گویـ ـم : برو "خیـ ـالی نیسـ ـت "
...امـ ـا...
کیسـ ـت که ندانـ ـد...
... ... ... ...بی تـ ـو...
تنهـ ــا چیـ ـزی کـ ــه هسـ ـت.....
"خیـ ـال توسـ ـت"........










