علـــــــــــــــــی
فقط پلی بودم برای عبورت
فکر تخریب من نباش عزیزم
به آخر که رسیدی دست تکان بده خودم فرو میریزم..!
علـــــــــــــــــی
نـگرانـ نبودنتــ نباشـ
نفریـنتــ نمیـ کنمـ
همینـ کهـ دیـگر جایتـ در دعاهایمـ خالیستـ
برایتـــ کافیستــ...!
علـــــــــــــــــی
بر سنگ قبر من بنویسید خسته بود
اهل زمین نبود نمازش شکسته بود
برسنگ قبر من بنویسید شیشه بود
تنها از این نظر که سراپا شکسته بود
بر سنگ قبر من بنویسید پاک بود
چشمان او که دائماً از اشک شسته بود
بر سنگ قبر من بنویسید این درخت
عمری برای هر تیشه و تبر دسته بود
بر سنگ قبر من بنویسید کل عمر
پشت دری که باز نمی شد نشسته بود
نه التماس کردم نرو در قلبو نبند
اما . . .
رفت و بست و شکست
ای خدا خودت میدونی حقم این نبود نه این نبود ،نبود . .
mohammad
فقط برای خودم هستم...!!!! من..؟! چه دوحرفیه وسوسه انگیزیست..... این من! نه زیبایم ، نه مهـربانم....نه عـاشق و نه محتاج نگاهی...! فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست.... ... فقط برای خودم هستم...خوده خودم ! مال خودم ! صبورم و عجول!! سنگین...سرگردان...مغرور...قـانع....با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگیه زیاد!!! و برای تویی که چهره های رنگ شده را می پرستی نه سیرت آدمی ؛ هیچ ندارم راهت را بگیــر و بـــــــرو حوالی ما توقف ممنــــوع است.
poria
نازنینم
عشقم را نه از روی جملات نامه هایم بلکه
از چشمانم بخوان .
کلمات ، عشق باشکوه مرا حقیرو کوچک میکنند .
برای فهمیدن معنی نگاهم دنبال کتاب ها نرو
جوابش را در قلبت خواهی یافت .
علـــــــــــــــــی
همیشه خوب خداحافظی کنید
گاهی همه چیز آنقدر سریع اتفاق می افتد
که فرصتی برای یک خداحافظی خوب پیدا نمی کنید
و جای بوسه ای که هنگام خداحافظی نبود همیشه درد می کند
Mitra Mohebbi
جهان اولین جاییست که عکاسانش برای جایزه از گرسنگان جهان سوم عکس می گیرند . . .
امید
مردان هم قلب دارند
فقط صدایشان، یواش تر از صدای قلب یک زن است!
مرد ها هم در خلوتشان برای عشقشان گریه میکنند!
شاید ندیده باشی؛
اما همیشه اشک هایشان را در آلبوم دلتنگیشان قاب
میکنند!
هر وقت زن بودنت را میبینم؛
سینه ام را به جلو میدهم، صدایم را کلفت تر میکنم
تا مبادا...لرزش دست هایم را ببینی !
مرد که باشی ... دوست داری ... از نگاه یک زن مرد باشی ..!
نه بخاطر زورِ بازوها
از طرف یک مرد...