milad
گذشته ای که حالمان راگرفته است،
آینده ای که حالی برای رسیدنش نداریم و حالی که حالمان رابهم میزند..
زندگی شیرینی است!
sepideh
وقتی پاهایت یاری نکنند ، بن بست همان جایی است که ایستاده ای ....
peyman
دلم برای تنهایی میسوزد چرا هیچکس او را دوست ندارد مگر او چه گناهی کرده که تنها شده
جرم تنهایی چیست که هیچکس او را نمیخواهد دیشب تنهایی از اتاقم گذشت دنبالش دویدم ولی
او رفته بود.تنهای تنها نیمه شب او را مرده کنار حوض خانه پیدا کردم از گریه چشمانش قرمز
بود برایش گریستم آخر او از تنهایی مرده بود تنهایی مردو من تنها تر شدم....
علـــــــــــــــــی
هیـــــــس..... !
برای مارهــــای آستینم لالایی خوانده ام ... !!
علـــــــــــــــــی
آدم است دیگر
احمق است
گاهی دلش تنگ می شود
حتی برای اینکه نیمه شب یواشکی
شماره ات را بگیرد و بشنود:
مشترک مورد نظر شما در حال مکالمه با مشترك مورد نظر خودش است!!
آدم است دیگر
احمق است
دلش تنگ می شود...
علـــــــــــــــــی
یــک نفـــر بیـــایــد و مـــرا محکــم دوســت بـــدارد
و بــه هیــچ دلیلــی بـــرای ایــن کـــارش فکـــر نکنــــد !
لطـــفـــا" ...