MoHaMaD
پدره برای اینکه پسرش رو ازمضرات مشروب آگاه کنه جلوی خرمشروب میذاره ،خره ازاون مشروب نمیخوره.بعد ميگه: دیدی عزیزم ،حالاچه نتیجه ای میگیری؟پسره ميگه: نتیجه میگیریم هرکی مشروب نخوره خره
ali rad
روزگــــــار ؛ نبودنت را برایم دیکتـــه می کند ... و نمره ی من باز می شود صفـــــــــــر ... هَنـــــــوز ... نبودنت را یاد نگرفته ام
mehdi
میدونی چی از صدتا فحش بدتره ؟؟
مشترک گرامی با شارژ ۱۰۸۵۰۰۰ ریال دیگر برنده ۱۰۰۰ریال اعتبار رایگان می شوید !
ali rad
مرداب به رود گفت :
چه کردی که زلالی ؟!
جواب داد :
” گذشتم ... “
آری برای زلال بودن باید گذشت داشت و گذشت کرد ..
آخرین ویرایش توسط
nirvana در [1391/01/8 - 21:17]
ali rad
وقتی نگاه آینه را پیر کردهای
دیری است آسمان مرا شب گرفته است
خورشید من، برای چه تأخیر کردهای؟
ali rad
یک روز روی این همه بغض بی دلیل پارچه ای به رنگ سکوت می کشم و در حوالی یک سال پر باران برای همیشه فراموش می شوم ... بگذار بعضی ها خیال کنند من مرده ام.... چه مهم!!!
Hamid
برایت همچنان آرزو دارم دوستانی داشته باشی،
از جمله دوستان بد و ناپایدار،
برخی نادوست، و برخی دوستدار
که دست کم یکی در میانشان
بی تردید مورد اعتمادت باشد.
و چون زندگی بدین گونه است،
برایت آرزومندم که دشمن نیز داشته باشی،
نه کم و نه زیاد، درست به اندازه،
تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قرار دهد،
که دست کم یکی از آنها اعتراضش به حق باشد،
تا که زیاده به خودت غرّه نشوی
Hamid
اول از همه برایت آرزومندم که عاشق شوی،
و اگر هستی، کسی هم به تو عشق بورزد،
و اگر اینگونه نیست، تنهائیت کوتاه باشد،
و پس از تنهائیت، نفرت از کسی نیابی.
آرزومندم که اینگونه پیش نیاید، اما اگر پیش آمد،
بدانی چگونه به دور از ناامیدی زندگی کنی