یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صدا ...

دوربین ...

حرکـت ...
...
باز هم برایم نقش بازی کن !

نقش یک عاشـق ِ دلـداده !!!.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 16:04
+2
امید
امید
زندگی میکنم ... حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را .
ارنستو چگوارا
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 14:04
+4
milad
milad
یه دختر نمیتونه کمکتون کنه تا نمره قبولی بیارید، ولی نمره های قبولیتون میتونه کلی دختر براتون جایزه بیاره، پس به درس خوندن عشق بورزید نه به دخترا !
(سازمان حمایت از آینده پسرای تنها)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 13:58
+11
محمد
محمد
سلیمان و مورچه عاشق




روزی حضرت سلیمان مورچه ای را در پای کوهی دید که مشغول جابجا کردن خاک های پایین کوه بود. از او پرسید: چرا این همه سختی را متحمل می شوی؟ مورچه گفت: معشوقم به من گفته اگر این کوه را جابجا کنی به وصال من خواهی رسید و من به عشق وصال او می خواهم این کوه را جابجا کنم. حضرت سلیمان فرمود: تو اگر عمر نوح هم داشته باشی نمی توانی این کار را انجام بدهی. مورچه گفت: تمام سعی ام را می کنم... حضرت سلیمان که بسیار از همت و پشت کار مورچه خوشش آمده بود برای او کوه را جابجا کرد. مورچه رو به آسمان کرد و گفت: خدایی را شکر می گویم که در راه عشق، پیامبری را به خدمت موری در می آ ورد...

تمام سعی مان را بکنیم، پیامبری همیشه در همین نزدیکی ست...

رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند:
اُدعُوا اللهَ وَ اَنتم مُوقِنونَ بِالاِجابَهِ وَاعلَموا اَنَّ اللهَ لا یَستَجِیبُ دُعاءَ مِن قَلبِ غافِلٍ لاه؛
خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که
خداوند دعا را از قلب غافل بی خبر نمی پذیرد.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 12:03
+4
reza
reza
تنها خداست که میداند بهترین درزندگی شماچگونه معنا می شود
من آن بهترین را در این روزهای عید آرزو میکنم
عیدت مبارک

برای زندگی کردن
به کسی اعتمادکن که بتواند3چیز درتوراتشخیص دهد.
اندوه پنهان شده درلبخندت را،
عشق پنهان شده درعصبانیتت را،
‏‎ومعنای حقیقی در سکوتت را
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 01:18
+4
fowkes
fowkes
آهــــــــــــــــــــــــــــــای لایک زن ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا تمام چیزایی رو که لایک میکنین دوست دارین؟؟؟
اصلا چند درصدشو میخونین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینو ننوشتم که لایک کنین
جواب میخوام
جـــــــــــــــــواب
آخرین ویرایش توسط fowkes در [1391/01/8 - 01:17]
21 دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 01:17
+5
-5
مهسا
مهسا
هر کس را خواندم مرا از یاد برد. هر کس را جستم مرا گم کرد. هر کس را بخشیدم مرا شکست. ... زندگی همین است! آمدن برای رفتن، ... زیستن برای زنده بودن، و گشتن برای نیافتن
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 01:11
+2
مهسا
مهسا
همیشه از خوبی‌های آدم‌ها برای خودت دیوار بساز. پس هر وقت در حق تو بدی کردند ، فقط یک آجر از دیوار بردار ! بی‌انصافیست اگر دیوار خراب کنی ..
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 23:22
+3
محمد
محمد
حرف هایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 22:30
+2
مهسا
مهسا
اگه دختری برای بدست آوردن دلت ،تنش را به تو هدیه میدهد فاحشه نیست و دختری که برای بدنبال کشیدن تو و دلت تنش را از تو دریغ میکند باکره نیست من به با کره بودن ذهن فاحشه ها و به فاحشه بودن ذهن باکره ها ایمان دارم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 21:08
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ