یافتن پست: #رای

مهسا
مهسا
دوستان عزیز، در هنگام دروغ گفتن حداقلِ شعور را برای مخاطب خود متصور شوید ! مچکرم ...!{-7-}{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:21
+4
reza
reza
بیماری یخچال گرایی:
.
.
.
.
... ... .
نوعی بیماری روانیست که فرد را تحریک به باز کردن درب یخچال می‌کند، در حالی‌ که نه تشنه است، نه گرسنه است و نه اصلا میداند که چه می‌خواهد از علائم این بیماری این است که فرد از اتاقش خارج میشود سرگردان راه آشپزخانه را در پیش می‌گیرد درب یخچال را باز می‌کند، چیزی بر نمیدارد درب را می‌بندد.
این بیماری به وفور در میان متولدین دهه‌های ۶۰ و ۷۰ به چشم می‌خورد
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:16
+2
نیوشا
نیوشا
نیوتن در بیانیه ای یادآوری کرد :
علاوه بر زمین ، یخچال نیز دارای نیروی جاذبه است
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:10
+8
reza
reza
بهای دوست نه به زیبایی اوست نه به دارایی اوست

تنها و تنها به وفای اوست ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 18:58
+4
مهسا
مهسا
هنوز هستن پسرایی که میزنن بغل، از ماشین پیاده میشن، میرن جلو دختره، چند دقیقه التماسش میکنن تا شماره‌شون رو بگیره! نسلشون منقرض شه به حق پنج تن آل عبا ...عوضش هستن پسرایی که واسه دختر می زنن کنار، دختر میاد سوار شه می گازن میرن...! خدا نگهشون داره :دی به حق همین شب عزیز !!{-2-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 18:57
+7
مهسا
مهسا
این دخترایی که تا بهشون میگی سلام خانوم میگن لطفن مزاحم نشو || خب لامصب واسا ببین چیکار داره طرف بعد خود داف پنداری کن{-39-}{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 18:53
+6
مهسا
مهسا
دغدغه های فکری یک پسر ایرانی ! دیدگاه !!!{-18-}{-7-}{-2-}{-32-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 18:02
+5
Alireza
Alireza
من ندارم زن و از بی زنیم دلشادم


از زن و غر زدن روز و شبش آزادم


نه کسی منتظرم هست که شب برگردم

نه گرفتم دل و نه قلوه به جایش دادم

زن ذلیلی نکشم هیچ نه در روز و نه شب

نرود از سر ذلت به هوا فریادم

“هر زنی عشق طلا دارد و بس٬ شکی نیست”

نکته ای بود که فرمود به من استادم

شرح زن نیست کمی٬ بلکه کتابی است قطور

چه کنم چیز دگر نیست از آن در یادم

هر کسی حرف مرا خبط و خطا می خواند

محض اثبات نظرهای خودم آمادم(!)

زن نگیر - از من اگر می شنوی- عاقل باش!

مثل من باش که خوشبخت ترین افرادم

مادرم خواست که زن گیرم و آدم گردم

نگرفتم زن و هرگز نشدم من آدم!

هیچ کس نیست که شیرین شود از بهر دلم

نه برای دل هر دختر و زن فرهادم

الغرض زن که گرفتی نزنی داد که: “من

از چه رو در ته این چاه به رو افتادم؟”
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 17:49
+4
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
دیگر نمی گویم:گشتم نبود نگرد،نیست گشتم،اتفاقأ بود،فقط مال من نبود… شما بگرد لابد مال شماست.{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}





دیــری نَخـواهـد گُـذشتــ حــیوانــاتــ بـَـرای کــوچَکــ شِمــُردنــِ یگـدیکــر بـِــه هـَـم بِگــوینـَـد انســـان!!!.... {-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 17:37
+3
-1
ali rad
ali rad
انسانهای خوشبین و بدبین هردو برای جامعه مفید هستند، خوشبین هواپیما را اختراع می‌کند و بدبین چتر نجات!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 17:35
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ