یافتن پست: #رای

ali rad
ali rad
به سلامتیه اونایی که برای داشتنشون لازم نیست با سیاست باشی یا نقش بازی کنی، همین که یک رنگ باشی کافیه
آخرین ویرایش توسط nirvana در [1391/01/6 - 17:31]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 17:30
+2
aB'Bas S
aB'Bas S
حنای حاجی فیروز

دیگر رنگی ندارد . . .

وقتی خیابان ها ،

پر از آدمک هایی شده است

که نزده ، برایت می رقصند !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 17:12
+2
reza
reza
قلب مرا میان غمت جا گذاشتی

تا در حریم غربت من پا گذاشتی

رفتی و در سکوت تماشا نموده ام

تنهایی ‌‌ِ مرا تو چه تنها گذاشتی



رفتی و سهم عشق برای دل تو بود

سهمی برای این دلم آیا گذاشتی ؟



یک بغض کال، یک سبد از درد بی کسی

سهم من غریب که اینجا گذاشتی



گفتی بهار می رسد اما دروغ بود

در قلب من غمی چو اهورا گذاشتی



مجنون دیگری شدی و دشت پیش روت

من را میان غصه چو لیلا گذاشتی



گفتی که از بهشت نصیبی نبرده ای

آن را تمام گردن حوا گذاشتی

یک قطره اشک سهم من از روزگار شد

در لحظه ای که پای به دنیا گذاشتی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 14:07
+2
مهسا
مهسا
برای دخترخالم توی فیس بوک صفحه درست کردم بعد یه هفته رفتیم دیدم صد نفر دوست داره اونوقت درخواست دوستی براش فرستادم برام پیغام گذاشته شما کی هستی!!!! فک و فامیله داریم??{-39-}{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 03:10
+7
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
خواسته های شیطان از خدا بعد از رانده شدن از بهشت
شیطان گفت: من در برابر عباداتم 7 حاجت دارم آنها را برای من برآورده کن.
درخواست اول:
شیطان گفت: خواسته اول من آن است که اجازه دهی من تا روز قیامت زنده بمانم و مرگ به سراغ من نیاید!
درخواست دوم:
شیطان گفت: این که خدایا از تو می طلبم که در مقابل هر یک از فرزندان آدم دو فرزند به من عطا کنی که من بتوانم آنها را فریب دهم.
درخواست سوم:
شیطان گفت: خدایا از تو می خواهم که مرا در بدن اولاد آدم با خونی که در رگهای او جریان دارد جریان دهی که از هر جای بدن او بخواهم داخل شوم و بتوانم او را منحرف کنم و به انجام معصیت بکشانم.
درخواست چهارم:
از تو می خواهم که فرزندان آدم من و فرزندانم را نبینند ولی ما آنها را ببینیم به خاطر اینکه بهتر بتوانیم فرزندان آدم را وسوسه کرده و به انحراف بکشانیم.
درخواست پنجم:
خدایا از تو می خواهم این قدرت را به من بدهی که به هر صورتی که بخواهم بتوانم مجسم شوم.
درخواست ششم:
شیطان گفت: پروردگارا! از تو می خواهم تا روح در بدن اولاد آدم است من بر آنها مسلط باشم و آنها را به انحراف بکشانم.
درخواست
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 02:19
+6
-1
tamanna
tamanna
جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون عمه به قربونت بره
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 01:22
+13
سحر
سحر
واژه ها ناقص ترین ابزارند برای بیان احساسات ! کاش می شد برای هم نگاه بفرستیم . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 23:03
+6
محمد
محمد
در عکس
روشی نوین برای امتحان نگرفتن استادها در روز معلم !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 22:10
+12
ali rad
ali rad
و باد می‌وزد
برای تکثیر دل‌تنگی
و نمی‌داند که شاخه‌هایی چند
تاب‌شان کم است ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 21:09
+1
m_69
m_69
فرض کنید زندگی همچون یک بازی است. قاعده این بازی چنین است که بایستی پنج توپ را در آن واحد در هوا نگهدارید و مانع افتادنشان بر زمین شوید. جنس یکی از آن توپها از لاستیک بوده و باقی آنها شیشه ای هستند. پر واضح است که در صورت افتادن توپ پلاستیکی بر روی زمین، دوباره نوسان کرده و بالا خواهد آمد، اما آن چهار توپ دیگر به محض برخورد ، کاملا شکسته و خرد میشوند. او در ادامه میگوید : آن چهار توپ شیشه ای عبارتند از خانواده، سلامتی، دوستان و روح خودتان و توپ لاستیکی همان کارتان است.كار را بر هیچ یك از عوامل فوق ترجیح ندهید، چون همیشه كاری برای كاسبی وجود دارد ولی دوستی كه از دست رفت دیگر بر نمیگردد، خانواده ای كه از هم پاشید دیگر جمع نمیشود،‌ سلامتی از دست رفته باز نمیگردد و روح آزرده دیگر آرامشی ندارد
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 20:17
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ