یافتن پست: #رای

ebrahim
ebrahim
سیاست دخترا در مواجهه با پسرا :

۱- حیله گری با پسرای معصوم و ساده
۲- خوشمزگی با پسرای خوش قیافه
۳- دوستی با پسرای باهوش
۴- عشق با پسرای وفادار
۵- ازدواج با پسرای پولدار
و اما سیاست پسرا در مواجهه با دخترا :

۱- پیچوندن دخترای معصوم و ساده
۲- پیچوندن دخترای خوش قیافه
۳- پیچوندن دخترای باهوش
۴- پیچوندن دخترای وفادار
۵- پیچوندن دخترای پولدار
۶ – ازدواج با هیچکدام
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 15:46
+4
-2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
دعوت از هواداران برای حضور گسترده در دیدار پرسپولیس برابر الشباب


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آمده است؛ سرخپوشان پایتخت که در اولین دیدار از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانستند یک امتیاز حساس و با ارزش را در ریاض برابر تیم مدعی الهلال کسب کنند، فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم الشباب امارات هستند.

بر همین اساس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از هواداران همیشه در صحنه خود خواست بار دیگر با حمایت های پر شور خود در ورزشگاه آزادی حضور یافته و پرسپولیس را در بازی خانگی خود مورد تشویق قرار دهند.

گفتنی است؛ سرخپوشان پایتخت برای حداکثر امتیاز خانگی به مصاف نماینده امارات می روند و این در حالی است که باید روز شانزدهم فروردین ماه نیز در قطر برابر الغرافه به میدان بروند.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 14:14
+6
-3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
در MEETING S
خیلی ها برای لذت بردن از زندگی ، گذشته ی خود را رها می کنند و می گویند: امروز انگار نخستین روز عمر منه!

اما من ترجیح می دهم که بگویم امروز آخرین روز از زندگی منه و میخواهم از لحظه لحظه ی آن استفاده کنم گویی که فردایی در کار نیست ...
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 02:36
+17
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
زندگی میکنم ... حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را .

ارنستو چگوارا
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 02:10
+7
-1
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
هر لحظه بهانه تو را میگیرم

هر ثانیه با نبودنت درگیرم

حتی تو اگر به خاطرم تب نکنی

من یکطرفه برای تو میمیرم…
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 01:28
+9
ali rad
ali rad
در مدرسه ی زندگی ، در کلاس دنیا ، سر زنگ املا ، یادمان باشد برای محبت تشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبت ها کم نشود.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 23:51
+1
ali rad
ali rad
دوباره سیب بچین حوا ...

من خسته ام ...

بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند ...
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 23:31
+1
ali rad
ali rad
نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن ... ولی کاش بودی تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشد ...
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 23:18
+2
ali rad
ali rad
برای خوشبخت بودن ، به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن ! پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 21:08
+3
ebrahim
ebrahim
تنهـا خـوبـي كـه امـروز داشـت دادنِ 100 تـومـن بـه خـواهـرزاده هـا و بـرادرزادم بـود و گـرفتـن يـه بيـــــــلـاخ از خـانـواده بـود :| !
چـــرا بــزرگ شـديــم ، دلـم عيـــدي مـيخــواد هنـــــــــوز خــُـــ :(
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 20:42
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ