یافتن پست: #رای

sina
sina
کاش می شد هیچ کس تنها نبود

کاش می شد دیدنت رویا نبود

گفته بودی با تو می مونم

ولی.....

رفتی و گفتی آنجا جا نبود

سالیان سال تنها مانده ام

شاید این رفتن سزای ما نبود

من دعا کردم برای بازگشت



دست های تو ولی بالا نبود

باز هم گفتی که فردا میرسی

کاش روز دیدنت فردا نبود
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 20:00
+2
Behdad
Behdad
آخرین ویرایش توسط BEHDAD در [1391/01/1 - 20:02]
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 20:00
+4
mohamad
mohamad
ساعت مچی ات را باز کن … دست هایت را در بیاور
بگذار برای یک شب هم که شده
آب ِ خوشی / از گلوی ِ چشمهایت / پایین برود
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 16:01
+2
afsaneh heidari
afsaneh heidari
بزرگترین خطایت این بود که... فکر می کردی من برای همیشه صبورم...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 15:59
+7
sina
sina
خداوندا! عشقی را در دلهایمان جاری ساز
که به لطافت گلبرگ های سرخ زندگی باشد
و از دریای زلال و بی کرانت سرچشمه گرفته و به روح کوچک ما سرازیر شود،

و استقامتش را بتوان به کوهی مانند کرد

که هیچ گاه گردبادحوادث سنگ ریزه هایش را فرو نریزد،

و برای قلبهایمان دری بگذار که قفلی بر سرش باشد

که کلید آن فقط یکرنگی و صداقت است.

پس خداوندا هیچ گاه دلهایمان را از عشق خالی نکن

خدایا!

من به عنوان بنده حاجتم را گفتم

تو هم که خدایی !

امیدوارم اگر قرار به برآورده نشدنش هست ،

از حکمت تو باشد تا بی لیاقتی ما ...

ااااااااااااااااااااااااااااااااامین

♥♥♥♥♥♥ نوروز باستانی 1391 بر ایران و ایرانی پیروز و فرخنده ♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 15:54
+5
afsaneh heidari
afsaneh heidari
اولین و آخرین پسری که بخواهم
جلویش زانو بزنم....
پسرم خواهد بود...
آن هم برای بستن بند کفشهایش...♥
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 14:17
+3
پاراگلایدر
پاراگلایدر
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
سال نو مبارک
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 11:49
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف می کنم که برای اولین بار که می خواستم از کارت اینترنت استفاده کنم فکر می کردم مثل سی دی باید از یه جایی وارد کیس بشه
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 10:37
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
@miladjafari
چه افسانه ی زیبایی… زیباتر از واقعیت …

راستی مگر هر شخصی احساس نمیکند که نخستین روز بهار

گویی نخستین روز آفرینش است؟

نوروز مبارک
.....................
تو بهترین رفیق زمینی این دل خسته ای ..یارم باش همچون بنیامین برای یوسف و چنان هارون برای موسی {-41-}
آخرین ویرایش توسط sin_sin در [1391/01/1 - 03:07]
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 03:01
+11
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
@niusha-nini
یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد
رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد
تنها دل ساده ایست دارایی ما
آن هم شب عید تقدیم تو باد
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:54
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ