یافتن پست: #رای

sasan pool
sasan pool
این رفیقم توی بیمه کار میکنه برام تعریف کرد برای یک بابایی دفترچه جدید دادیم بهش گفتم حاجی ایشالله استفاده نکنی گفت طرف شاکی شد گفت ایشالله تو هم بمیری {-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}طرف فکر کرده بود این حرف بدی زده بهش.{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 14:26
+3
ronak
ronak
یک حدیث هست که میفرماید

بعضی از مهمون‌ها حبیب خدا نیستن عذاب الهین ….

گفتم در جریان باشید
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 14:06
+8
-1
Danial
Danial
جواب کوتاه گلشیفته فراهانی به سلحشور

سلام آقای فرج الله سلحشور:

من گناه کردم ,مردم بدن برهنه من را دیدند ولی هنوز دوستم دارند , تو که حضرت ایوب هم شدی ولی همه ازت متنفرند
میدانی چرا؟
چون من چیزی برای پنهان کردن ندارم اما تو زیر پوستت یک شهر ریا پنهان کرده ای

گلشیفته فراهانی....
بزن لايك قشنگرو به افتخارش كه مُشتِ محكمي به دهانِ استكبار زد...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 13:42
+3
sasan pool
sasan pool
‫همیشه گورستانی درقلبت برای خاکسپاری خطای دوستانت بساز...

( کوروش بزرگ )‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 13:37
+2
Danial
Danial
از بهترین خبرای دوران مدرسه:

1.بچه ها زنگ آخر جشنه،کلاس تعطیله!

2.واسه دبیرتون مشکل پیش اومده نمیاد!
... ...
.3این زنگ جلسه دبیراس.دبیر ندارین!

4.نزدیک عید: ناظم میاد سره کلاس میگه: مدرسه بازه ولی اونایی که غیبت می کنن موجه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 13:34
+3
ali rad
ali rad
رای آنچه که دوستش داری از جان باید بگذری



بعد , می ماند زندگی و آنچه که دوستش داشتی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 12:07
+2
Alireza
Alireza
شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند
عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند
دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردند
و بخند که خدا هنوز آن بالا با توست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 11:49
+7
مهسا
مهسا
من ایده آلیست نیستم،... باور کن نیستم،
چیزی که میخوام اصلا بزرگ و آرمانی نیست!
یه چیز ساده میخوام.... آرامش!
بفهم... خسته م از اینهمه دلتنگی
به قول تو بی مورد اما بنظر خودم منطقی
که نه کم میشه نه تموم.
دلتنگ حضور آدمیم که منو برای خودم بخواد،
منو دوست داشته باشه
با تمام خصلت های خوب و بدم...
آدمی که وقتی غمگینم
دوستانه سرمو روی شونه هاش بگیرهه
و با مهربونیش آرومم کنه
کسی که با یه نگاه مهربون و عمیقش
غم عالم از یادم بره
و با یه لبخند مطمئنش دلم پر بشه از باور؛
کسی که شبها آخرین کارش گفتن شب به خیر باشه
و اولین کارش بعد از بیداری فرستادن
یه صبح به خیر از ته دل!!!
کسی که از ته دل تمام این کارای ساده رو برام بکنه
نه برای ......
اینا واقعا ایده آلیست بودن رو می رسونه؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 01:29
+7
ronak
ronak
بيـا هر دو باشيــــم...
تا نقض کنيـم برای هميشه ...
يـكي بود و يكي نبود قـصه ها را..............
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 01:00
+1
niloofar
niloofar
کاش دنیا
یکبار هم که شده
بازیش را به ما می باخت
مگر چه لذتی دارد
این بردهای تکراری برایش؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 00:59
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ