یافتن پست: #رای

reza
reza
چیزهایی هست که نمی توان به زبان آورد ، چرا که واژه ای برای بیان آنها وجود ندارد
اگر هم وجود داشته باشد کسی معنای آن را درک نمی کند .
اگر من از تو نان و آب بخواهم تو درخواست مرا درک می کنی ...
اما هرگز این دستهای تیره ای را که قلب مرا در تنهایی گاه می سوزاند و گاه منجمد می کند،
درک نخواهی کرد

ترانه شرقی/فردریکو گارسیا لورکا
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 21:08
+3
reza
reza
گنجشک می خندید ! به این که چرا هر روز ، بی هیچ پولی ، برایش دانه می پاشم ! من میگریستم ! به این که حتّی او هم ، محبّت مرا از سادگی ام می پندارد !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 20:47
+2
Danial
Danial
کی فکرشو می کرد ابی 3 سال بخاطر کمک به یک موسسه خیریه موهاشو بلند کرده بود؟! چقدر انتقاد می شد که این مدل جلفه و این مو بهش نمیاد اما باز نیتش را نگفت!!! ابی موهایش را به موسسه ی خیریه ی "قفل عشق" تقدیم کرد. موسسه ی خیریه ای که قطعات مو را برای کودکان زیر 21 سال که از نظر تشخیص پزشکی به نوعی بیماری ریزش مو مبتلا هستند فراهم می کند. ابی می خواست زودتر موهایش را کوتاه کند ٬ اما کمترین حد پذیرش مو توسط این موسسه 10 اینچ بود...
بزن لایکو به افتخارش ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 20:33
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ای باران نبار..........

نه چتر دارم ...........

نه یار.......................
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 20:12
+8
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
پسرا به پنج گروه اصلی تقسیم میشن :
گروه اول :پسرائی هستند که دخترا رو بدبخت میکنن!
گروه دوم :پسرایی هستند که اشک دخترا رو در میارن!
گروه سوم: پسرائی هستند که جوون دخترا رو به لبشون میرسونن!
گروه چهارم: پسرائی هستند که کاری میکنن دخترا روزی ۱۸ بار‌آرزوی مرگ کنن!
گروه پنجم: پسرائی هستند که به اشتباه فکر میکنن جزو هیچکدوم از گروههای بالا نیستن
{-33-}{-33-}
{-37-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 19:39
+9
مهسا
مهسا
معلم: کی می دونه چرا هواپیما پروانه داره؟
رضا: آقا اجازه؟ برای اینکه خلبان عرق نکنه!
معلم: از کجا فهمیدی؟
رضا: آقا اجازه؟ یه دفعه که ما داشتیم فیلم تماشا می کردیم، دیدیم که وقتی پروانه هواپیما از کار افتاد، خلبانه خیس عرق شد! {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 19:02
+5
مهسا
مهسا
برای کسی که میگوید صداش گرفته سرش سنگیه ٬
و آب ریزش بینی دارد ٬
هی نسخه نپیچید !
شاید بغضی در گلویش ترکیده باشد ... !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 18:59
+5
مهسا
مهسا
خدایا کسانی را بر سر ما قرار نده که در آینده خنده هایشان با دیگران و دلتنگیهایشان برای ما بماند...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 18:54
+5
مهسا
مهسا
تو زن نشدی..... که همخواب آدم های بیخواب شوی ! زن شدی..... که برای خواب کسی رویا شوی.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 17:59
+2
مهسا
مهسا
دلم میخواهد زمان را به عقب بازگردانم...
نه برای اینکه آنهایی که رفته اند را بازگردانم...
برای اینکه نگذارم بیایند....!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 17:53
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ