ronak
اگر کسی مرا خواست بگویید رفته باران را تماشا کند و اگر باز اصرار کرد بگویید برای دیدن
طوفان ها رفته است و اگر باز هم سماجت کرد بگویید رفته است تا دیگر باز نگردد......
سیاهه ای از آسمان
فدای همتون که عاشقتونم...سلااااااااااااااااااااااام
reza
ماهیها چقدر اشتباه می کنند،قلاب،علامت کدامین سوال است که بدان پاسخ می دهند؟ آزمون زندگی ما پر از قلابهایی است که وقتی اسیر طعمه اش میشویم تازه میفهمیم ماهیها بی تقصیرند!
حسد/کیته/خشم/لذت/غرور/انزجار/انتقام
و از همه مهمتر ترس.
من اسیر و قربانی کدامین طعمه خواهم شد؟
"خداوندا دانشی عطا فرما تا از کنار این غلاب ها بگذرم که شاید دیگر فرصتی برای برگشتن به پاکی دریا نباشد"
Alireza
نمونه ای از شعر هخامنشی
هپت اپاختر پرزید، اد دو
ازدهاگ آگوست او گیشت
اد پدهان ی ایردوم آسمان
ال آگوست، اوشان پد وانگ
انپسین(!) گردنیدن رای، نرو ما یک
فرستگ دو ابر گمارد
اوشان دودی ال او دیمند، اد
باریست ی روشن، اهراپت، اد
اژ واد اد روشن، آب اد آذور
اژ گومیرشن پارود، روشن
رهی دو، هان ی خورخشید، اژ
آدوراد روشن پدپنژ بربسپ
فرهرین وادین روشنین، آیین
او آذورین، او دواژده در
ترجمه ی این قطعه این است:
هفت اختر را بر چبید (یعنی – نصب کرد) و دو
اژدها را بر بست و مقید ساخت
و بدان آسمان زیرین بر
بداشت شان و برای
گردانیدن آن آسمان، نرو ماده
دو فرشته بر گماشت.
aB'Bas S
سانحه رانندگی برای علی دایی /آقای گل جهان به بیمارستان منتقل شد
☺SAEED☻
وقتی زندگی برایت خیلی سخت شد یادت باشه که دریای آروم ناخدای قهرمان نمیسازه. ..
ronak
کسی که نشسته
همیشه خسته نیست
شاید جایی برای رفتن ندارد...
.......مرد تنهای شب......
ali rad
سکوت جایی برای ماندن نمیگذارد
شاید رمزهای عبور را میداند
به آرامی کوله بار خاطراتم را بر میدارم
میروم کنار پنجره نگاهم به جایی میرود
که او را برای اولين با در قلبم حس کردم

1390/12/28 - 13:53 ( لايک توسط 1 کاربر )