farshad
بچه که بودم یه بار شیطون گولم زد،
رفتم از جیب بابام 25 تومن (25 تا یه تومنی) ورداشتم رفتم پفک اینا خریدم،
اما عصرش عذاب وجدان گرفتم!
برای همین رفتم از کیف مامانم 50 تومن ورداشتم گذاشتم تو جیب بابام...!
یعنی در این حد وجدان داشتم!
رفتم از جیب بابام 25 تومن (25 تا یه تومنی) ورداشتم رفتم پفک اینا خریدم،
اما عصرش عذاب وجدان گرفتم!
برای همین رفتم از کیف مامانم 50 تومن ورداشتم گذاشتم تو جیب بابام...!
یعنی در این حد وجدان داشتم!












1390/12/27 - 20:29