یافتن پست: #رای

مهسا
مهسا
آرام بـــــــــــاش
حوصله کن ....
آب هــــــــــای زود گذر , هیچ فصلــــــــــی را نخواهند دید
از ریگ های ته جویبـــــــــار شنیده ام .
مهم نیست که مرا از ملاقات مـــــــــاه و گفتگوی بـــــــــاران باز داشته اند .
من بـــــــــــرای رسیدن به آرامش
تنهـــــــــــا به تکرار اسم تو بسنده خواهم کرد .
حالا آرام بـــــــــاش ...
همه چیز درست خواهــــــــــد شد ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 17:09
+4
ronak
ronak
روزی خاطره میشوم برایت
بی آنکه بدانی زمانی بوده ام ،
همیشه زود فراموش میشوم !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 17:04
+4
مهسا
مهسا
@Amir فــرداهـایــی کـه هیــچ وقـت نمیـرسند هم خوبــی است

بـرای بـودن،

بـرای بهتـر داشتـن،

بـرای یـک نفـس راحـت کشیـدن،


...{-35-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:48
+4
maryam
maryam
بـرای اتـفـاق هـایی که نـمی افـتـد ... بـرای دستـی کـه نـگـرفـتم بـرای اشکـی کـه پـاک نـکـردم بـرای بـوسـه ای کـه نـبــود بـرای دوسـتـت دارمـی کـه مـرده بـه دنـیـا آمــد بــرای مـن کـه وجـودم نـبـودن اسـت مــرا بـبـخـش ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:44
+3
مهسا
مهسا
در قلبم

بـَرایِ هَمیـشـــه پلمپ شـُد !

به جـــرم ِ دوست داشـتَن هـایِ بـی مـورِد
...
لـطـفـا" دیـگـَر سـراغ آن نَیـاییــد !

حــَتـی بـا مـجـوز رَسـمـی اَز عـَقـل . . . . !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:00
+4
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
بَـــرای تنــها نــبودنَـــم

آنچـــه را کــــه اســـمش را

غــرور گــــذاشتــــه ام

بَــــرایت بــه زَمیـــن بکــــوبـَـم

احـســاس مَـــن قیمتــی داشــتــــ ،کــــه تــــــو

بَــــرای پَــــرداخــت آن فَقیــــر بــــودی ....!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:40
+2
ronak
ronak
دلم براي جنگ هاي لوله خودكاري ، دلم برای شیطنتهای کودکی و ایستادنهای مکرر پشت در دفتر دلم برای معلمهایی که عاشقانه آزردنم وعشقهایی که بی بهانه آزردمشان و از همه بيشتر دلم براي خدا تنگ شده...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:21
+7
مهسا
مهسا
وقتی دو عاشق از هم جدا میشن
دیگه نمیتونن مثل قبل دوست باشن ؛ چون به قلب همدیگه زخم زدن
نمیتونن دشمن همدیگه باشن ؛ چون زمانی عاشق بودن
تنها میتونن آشنا ترین غریبه برای همدیگه باشن
مثل یک جمله آشنا
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:15
+8
ronak
ronak
تو نیستی
اما من برایت چای می ریزم
دیروز هم
نبودی که برایت بلیط سینما گرفتم
دوست داری بخند
دوست داری گریه کن
و یا دوست داری
مثل آینه مبهوت باش
مبهوت من و دنیای کوچکم
دیگر چه فرق می کند
باشی یا نباشی
! من با تو زندگی می کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:55
+6
آرزویم این است ...

نرود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آن که تو را می خواهد
و به لبخند تو از خویش رها میگردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه، که دلت می خواهد

سال نو بر همه مبارک
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:39
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ