یافتن پست: #رای

ebrahim
ebrahim
اوه اوه خواب که بودم ببین چه جیگرایی! بم اسم اس دادن و اینا
اس ام اس اول: ایرانسل
اس ام اس دوم: بانک پارسیان
اسم ام اس سوم: ایرانسل
اس ام اس سوم: ایرانسل

اصن مرسی که دوسم دارین! بوس بوس!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 10:03
+3
mah3a
mah3a
فال روز (27 اسفند - 17 مارچ)

ممکن است امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می‌دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است که بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع بکار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می‌تواند عالی ترین تاثیر را بر زندگی تان داشته باشد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 09:44
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
زبان شیرین فارسی :

کاربردهای مختلف " مُردن " در فرهنگ ما !!
برو بمیر : برو گمشو !
بمیرم برایت : خیلی دلم برایت می سوزد !
می میرم برایت : عاشقتم !
می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟
... ... مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟
نمردیم و ... : بالاخره اتفاق افتاد !
مردیم تا ... : صبرمان تمام شد !
مرده : بی حال !
مردنی : نحیف و لاغر !
مردم : خسته شدم!
من بمیرم ؟ : راست می گی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 03:31
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
پیشاپیش سالی پر ار توام و سرشار ار اکنده برایتان مملو از لبریزم!!!!!!!!دوستای عزیز شبتون دلیه دلی{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:42
+1
مهسا
مهسا
برایت یک بغل گندم، دلی خشنود از مردم
برایت یک بغل مریم، که مست می شوی هر دم
برایت قدرت آرش، که دشمن را زنی آتش
برایت سفره ایی ساده، حلال و پاک و آماده
برایت یک غزل احساس، دو بیتی های عطر یاس
برایت هر چه خوبی هست، صمیمانه دعا کردم
سال نو و نوروز همگی پیشاپیش مبارک...
قدر دور هم بودن رو بدونید
{-35-}{-35-}{-35-}{-45-}{-45-}{-45-}{-21-}{-21-}{-21-}{-7-}{-7-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:30
+4
مهسا
مهسا
وقتی فهمیدی قرار نیست با هر زن یا دختری که دوست شدی،
به رختخواب بری ؛
هر وقت یاد گرفتی بدون توقع دوستی کنی ...
هر وقت فهمیدی هر کسی که دوستت شد ،
دوست ‌دخترت نیست
و برای جواب سلامش باید به یک علیک محترمانه فکر کنی
نه به پیدا کردن یک مكان خالی...
اونوقت میتونی
روی همراهی و همدلی من به عنوان جنس مخالفت حساب کنی...........!!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:23
+6
ramin
ramin
ﭘﻮﻝ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻠﻨﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﻗﺪ ﻣﺎﺳﺖ
ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺷﯿﻢ
ﭘﺎﯾﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﭼﻪ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﯾﻢ . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:09
+5
ronak
ronak
سعی‌ کن

انقدر کامل باشی‌ که بزرگترین تنبیه تـــو برای دیگران

گرفتن خـــودت از آنها باشد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:59
+5
مهسا
مهسا
تو ویترین زندگی به عروســکی نگاه نکن که مال تو نیست ،
چــــــــــون
اون فقط وســـــــوسه ات میکنه
تا اونی رو که داری از دست بدی

مال تو همیشه برای تو بهترینه یادت نره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:52
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
کوچولو ، موچولو ، لولو ، مولو ، هلو ، نونو ؛
این پیغام صرفا برای غنچه کردن لبهای شماست
و فاقد هرگونه ارزش قانونی دیگر می‌باشد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:47
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ