یافتن پست: #رای

mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
اوه اوه ببین چه جیگرایی! بم اسم اس دادن و اینا خاب که بودم
اس ام اس اول: ایرانسل
اس ام اس دوم: بانک پارسیان
اسم ام اس سوم: ایرانسل
اس ام اس سوم: ایرانسل

اصن مرسی که دوسم دارین! بوس بوس!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:10
+4
مهسا
مهسا
اگر سهمی از فردا داشتم...
که هیچ.......
اما اگر فردا سهم من نبود...
به یاد این همه سادگی...
یک یادش بخیر ساده...
از سهم خودت برایم کنار بگذار...
تا لااقل تلافی کرده باشی...
............امروزی را...
که...
تمام سهمم را برای دلتنگیت کنار گذاشت
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:04
+6
mah3a
mah3a
دلم می خواست برای یکباربرای یکبارهم که شده دستهای
مهربانت رابه امانت برروی شانه هایم بگذاری تا گرمی داشتن
تکیه گاهی مهربان راحس کنم
صدای قدم هایت راکه میشنوم تمام صداهادرنظرم بی معنا
جلوه می کنند
ای بهترین تمام لحظاتم درسکوت روزهای زندگی ام ودرتاریکی
شبهای بی کسی ام ازتوسخن می گویم تمام لحظات دلتنگی ام
بهانه ی تورامیگیرند
برای امدنت لحظه ها نیز لحظه شماری میکنند وبرای دیدن
دوباره ات تمام دیده ها بی تابی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 23:51
+5
مهسا
مهسا
بدترین حسرتی که در زندگی میخوریم از این نیست که چرا اعمال خطایی انجام داده ایم... بلکه از این است که چرا اعمال درستی را برای کسی که لیاقتش را نداشت انجام داده ایم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 23:34
+8
mah3a
mah3a
چند روزه دل دیوونه
میگیره همش بهونه
آتیشم میزنه هر شب
جای خالیت توی خونه
دل من هواتو داره
دیگه طاقت نمیاره این
این دل همیشه گریون
مثل ابرای بهاره

کی تو رو دوستت داره قد یه دنیا
کی میخواد با تو باشه حتی تو رویا
دنبال جای پاهاته توی شنهای قشنگ و خیس دریا
نگو که رفتن تو سهم منه
دل من طاقت نداره میشکنه
نگو که باید جدا شیم
نگو قسمت من و تو رفتنه

کی تو رو دوستت داره قد یه دنیا
کی میخواد با تو باشه حتی تو رویا
دنبال جای پاهاته توی شنهای قشنگ و خیس دریا
نگو که رفتن تو سهم منه
دل من طاقت نداره میشکنه
نگو که باید جدا شیم
نگو قسمت من و تو رفتنه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 23:34
+7
مهسا
مهسا
بهترین کار این است که مشکلاتتان را برای مردم تعریف نکنید.
نیمی از آن‌ها علاقه‌ای به شنیدنش ندارند و نیمی دیگر هم از شنیدن آن خوشحال می‌شوند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 23:28
+6
Ali
Ali
با پراید با اطمینان برانید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 22:59
Danial
Danial
خیال نکن
اگر
برای کسی
تمام شدی
امیدی هست
...
خورشید
از آنجا که
غروب می کند
طلوع نمی کند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 21:45
+2
Danial
Danial
بیماری یخچال گرایی:
.
.
.
.
... ... ... .
نوعی بیماری روانیست که فرد را تحریک به باز کردن درب یخچال می‌کند، در حالی‌ که نه تشنه است، نه گرسنه است و نه اصلا میداند که چه می‌خواهد از علائم این بیماری این است که فرد از اتاقش خارج میشود سرگردان راه آشپزخانه را در پیش می‌گیرد درب یخچال را باز می‌کند، چیزی بر نمیدارد درب را می‌بندد.
این بیماری به وفور در میان متولدین دهه‌های ۶۰ و ۷۰ به چشم می‌خورد
اصن یه وضی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 21:42
+4
benyamin
benyamin
برای کشتیهای بی حرکت
موجها تصمیم می گیرند . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 21:42
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ