Mitra Mohebbi
زنه شوهرشو میبره دکتر.. . . . . ... ... دکتر به زنه میگه: خانم، نباید هیچ استرسی به شوهرتون وارد بشه باید خوب غذا بخوره، هرچی که میخواد براش فراهم بشه و برای 1 سال هیچ بحث و دعوایی سر هیچ موضوعی حتی سر طلا و سکه و ماشین و خونه هم نباید با هم داشته باشن. تو راه برگشت مرده میپرسه: خانم دکتر چی گفت؟ زنه میگه : هیچی، گفت تو هیچ شانسی برای زنده موندن نداری!
mah3a
تا حالا دقت کردین تا آرایشگر روپوش و میندازه رومون دماغمون خارش میگیره؟!
mah3a
+....
.
۳۱٫گرانترین [!] جهان ، [!] ۱۰ میلیون دلاری نام دارد این عمل توسط یک تاجرو یک هنر پیشه عربی انجام گرفته است . این خانم ۲۰ ساله برای برداشتن بکارت خود ۶ میلیون دلار از این مرد دریافت کرده و خود را به مدت یک روز به دست این مرد سپرده...
.
.
.
mah3a
گاهی نیــــاز است دکتـــر به جای یک مشت قرص برایت "فریـــاد" تجویــــز کند..\\\\\\\\\\\\\
☺SAEED☻
سعی کن انقدر کامل باشی که
بزرگترین تنبیه تو برای دیگران ،
گرفتن خودت از آنها باشد
mah3a
تو میخندی.حواست نیست من آروم میمیرم تو می رقصیو من عاشق شدن رو یاد می گیرم
چه جذابی چه گیرایی
چه بی منطق به چشمات میشه عادت کرد توی دستای تو باید به سیگارم حسادت کرد
منو پک میزنی آروم خرابم می کنی از سر رژ لب روی ته سیگار تن من زیر خاکستر
منو پک میزنی آروم خرابم می کنی از سر رژ لب روی ته سیگار تن من زیر خاکستر
تنم میلرزه و میری حواست نیست هوامو کام می گیری حواست نیست
حواسم هست و میمیرم حواست نیست کنارت اوج می گیرم حواست نیست
تنم میلرزه و میری حواست نیست هوامو کام می گیری حواست نیست
حواسم هست و میمیرم حواست نیست کنارت اوج می گیرم حواست نیست
حواست نیست……………
نه به رنگ قرمز حساس بوده زیر پا رفته
1390/12/26 - 21:00آخه کار دیگه ای هم بلد نیست این حنیف.. برای همین داور اینو بهش داد که گریه نکنه طفلک
1390/12/26 - 21:03