یافتن پست: #رای

☺SAEED☻
☺SAEED☻
توپ گیرش نمیاد مجبوره با این بازی کنه
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 20:59
+9
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
زنه شوهرشو میبره دکتر.. . . . . ... ... دکتر به زنه میگه: خانم، نباید هیچ استرسی به شوهرتون وارد بشه باید خوب غذا بخوره، هرچی که میخواد براش فراهم بشه و برای 1 سال هیچ بحث و دعوایی سر هیچ موضوعی حتی سر طلا و سکه و ماشین و خونه هم نباید با هم داشته باشن. تو راه برگشت مرده میپرسه: خانم دکتر چی گفت؟ زنه میگه : هیچی، گفت تو هیچ شانسی برای زنده موندن نداری!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 20:35
+7
mah3a
mah3a
تا حالا دقت کردین تا آرایشگر روپوش و میندازه رومون دماغمون خارش میگیره؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 20:16
+5
Behdad
Behdad
میگن حرفی که از دل براید به دل نشیند (لایک خواهد گرفت)

دلم میگه:
کسیو نبخش و فرصت دوباره نده چون کسی که یه اشتباه میکنه پس میتونه تکرارش کنه و فرصتی که بهش دادی همون قدر باید منتظر ضربه بعدیش باشی {-42-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:56
+6
mitra
mitra
کیا هیجان دوست دارَن؟
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:54
+8
mah3a
mah3a
+....
.
۳۱٫گرانترین [!] جهان ، [!] ۱۰ میلیون دلاری نام دارد این عمل توسط یک تاجرو یک هنر پیشه عربی انجام گرفته است . این خانم ۲۰ ساله برای برداشتن بکارت خود ۶ میلیون دلار از این مرد دریافت کرده و خود را به مدت یک روز به دست این مرد سپرده...
.
.
.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:44
+6
از دوست داشتن
امشب از آسمان دیدۀ تو
روی شعرم ستاره می بارد
در سکوت سپید کاغذ ها
پنجه هایم جرقه می کارد
آری، آغاز دوست داشتن است
گر چه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست
از سیاهی چرا حذر کردن
شب پر از قطره های الماس است
آنچه از شب به جای می ماند
عطر سکرآور گل یاس است
آه، بگذار گم شوم در تو
کس نیابد ز من نشانه من
آه، بگذار زین دریچه باز
خفته در پرنیان رویاها
با پر روشنی سفر گیرم
بگذرم از حصار دنیاها
دانی از زندگی چه می خواهم
من تو باشم ... تو، پای تا سر تو
زندگی گر هزار باره بود
بار دیگر تو ... بار دیگر تو
آنچه در من نهفته دریایی است
کی توان نهفتنم باشد
با تو زین سهمگین توفان
کاش یارای گفتنم باشد
بس که لبریزم از تو، می خواهم
بدوم در میان صحراها
سر بکوبم به سنگ کوهستان
تن بکوبم به موج دریاها
بس که لبریزم از تو، می خواهم
چون غباری ز خود فرو ریزم
زیر پای تو سر نهم آرام
به سبک سایه تو آویزم
آری آغاز دوست داشتن است
گر چه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست

(فروغ فرخزاد)
تقدیم به دوست خوبم دیی @miladjafari ...
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1390/12/27 - 10:13]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:33
+6
mah3a
mah3a
گاهی نیــــاز است دکتـــر به جای یک مشت قرص برایت "فریـــاد" تجویــــز کند..\\\\\\\\\\\\\
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:06
+9
☺SAEED☻
☺SAEED☻
سعی‌ کن انقدر کامل باشی‌ که
بزرگترین تنبیه تو برای دیگران ،

گرفتن خودت از آنها باشد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:03
+8
mah3a
mah3a
تو میخندی.حواست نیست من آروم میمیرم تو می رقصیو من عاشق شدن رو یاد می گیرم

چه جذابی چه گیرایی

چه بی منطق به چشمات میشه عادت کرد توی دستای تو باید به سیگارم حسادت کرد

منو پک میزنی آروم خرابم می کنی از سر رژ لب روی ته سیگار تن من زیر خاکستر

منو پک میزنی آروم خرابم می کنی از سر رژ لب روی ته سیگار تن من زیر خاکستر

تنم میلرزه و میری حواست نیست هوامو کام می گیری حواست نیست

حواسم هست و میمیرم حواست نیست کنارت اوج می گیرم حواست نیست

تنم میلرزه و میری حواست نیست هوامو کام می گیری حواست نیست

حواسم هست و میمیرم حواست نیست کنارت اوج می گیرم حواست نیست

حواست نیست……………
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:44
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ